Lets spend tonight on top of the world 3
Luna heeft een lange dag achter de rug met de jongens van Boys like girls
Who's that? Never heard about them...
De volgende ochtend ben ik al vroeg wakker en als ik klaar ben ga ik naar het hotel. "Goedemorgen Luna, kan ik je ergens mee helpen?" vraagt Dominique, de receptioniste. We kennen elkaar van toen ik nog klein was. "Ik kom voor de jongens van Boys like girls." zeg ik opgewonden. "Boys like girls, nog nooit van gehoord. Ben je zeker dat ze in dit hotel zitten?" vraagt ze een beetje verward. "Ja, gisteren heb ik hen nog gezien en toen zeiden ze dat ze in het hotel een straat verder zitten, dus dat kan niet anders dan hier zijn." Dominique knikt en zoekt naar een aanwijzing in haar 'agenda' dat maar een beetje kan verwijzen naar Boys like girls. "Sorry, ik zie echt niets." Ik snap er niets van, misschien op hun eigen naam. "Probeer eens Martin Johnson." Ze zoekt maar vind opnieuw niets. "Bryan Donahue?" Opnieuw schudt ze haar hoofd. "John Keefe?" Ze schudt opnieuw haar hoofd. "Het spijt me maar ik kan je de namen niet allemaal geven die geboekt staan, dat mag gewoon niet. Je kan hen beter bellen en hen vragen in welk hotel ze zitten." raadt ze me aan. "Ik heb hun nummer niet."geef ik teleurgesteld toe. "Ik ga wel weer naar huis."
Met een hangend hoofd wil ik de receptie weer verlaten als ineens iemand mij rond mijn middel vastneemt. "Zoek je iemand?" Door die vraag leidt ik af dat het Martin moet zijn die me vast heeft. "Ja, ik zocht jullie maar blijkbaar hebben jullie niet geboekt op Boys like girls en toen ik jullie namen begon te noemen keek ze wel maar ze wou na de derde niet meer verder zoeken." leg ik hem uit. "Ik dacht al zoiets, ik heb jullie even bezig gezien. Toen je met een hangend hoofd weg ging dacht ik dat het tijd werd in te grijpen." Meteen verschijnt er een lach op mijn gezicht. "Wat? Wat is er? Waarom lach je ineens zo?" vraagt Martin half lachend. "Gewoon" lach ik nog steeds. "Kom je mee naar onze hotelkamers?" Ik knik.
"Poolie is blijkbaar nog niet wakker?" De jongens schudden hun hoofd. "wel, gezien het 11 uur is stel ik voor dat we hem gaan wakker maken?" en kijk hen afwachtend aan. "goed idee, hij heeft al genoeg geslapen de afgelopen dagen" gaat John akkoord. Martin slaapt blijkbaar bij Paul (Poolie) op de kamer, gezien hij een sleutel in het slot steekt en binnen gaat.
Reageer (1)
mooimooi!
1 decennium geledensrry mag eigenlijk nie op QL:(¬¬dus moet weer gaan
XXXXX but he is very gooooooooood!