Hoofdstuk 4
KLeren Joyce: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=35221639&.locale=nl
Enjoy!
*Zsofi POV*
Daar aangekomen zie ik een blond meisje met lang haar zitten op het andere bed. Ik schat haar ongeveer 14 jaar. "Leuke kleren!" zeg ik tegen haar. "Dankje" zegt ze. ze kijkt naar mijn kleren en zegt lachend: "leuke kleurtjes!" Na een kwartiertje weet ik dat ze Joyce heet, 14 jaar is, piano speelt en other stuff. Oh! het belangrijkste is dat ze ook skate! net als ik! we besluiten onze skateboards te pakken en naar de skatebaan te gaan. Als we daar aangekomen zijn, blijken we niet de enige te zijn die van plan waren om te skaten. Ik zie dat het Ryan en twee dudes waarvan ik de naam niet weet zijn. Vast zijn vrienden denk ik. Als Ryan mij ziet komt ie op me af skaten. Ik geef hem een hug en stel ze aan elkaar voor. Ryan Joyce, Joyce Ryan." zeg ik snel. Ryan’s vrienden skaten gewoon door, en ik belsuit om met ze mee te skaten. Ik doe allemaal trucjes en die vrienden kijken vol bewondering toe hoe ik het doe. Opeens gaat mn mobiel en stop ik om m op te nemen. "TOETER, TOETER, TOETER, TOETER, TOETER, MET ROMANA OP DE SCOOTER, IJE, IJE, IJE, IJE. IJE, WIL EEN STUKJE MET HAAR RIJDEN" klinkt mn ringtone ( voor degene die niet weten van wie of wat deze ringtone is, klik hier: http://www.youtube.com/watch?v=XHEFbX81XWQ ) " WAZAAAAAAAAAAP!!!" gil ik door mn telefoon. Ryans vrienden lachen. Als ik hoor dat het Iris is die belt. schreeuw ik enthousiast door de telefoon: " Iris! ik mis je nu al, maar ik heb nu al twee vrienden, Joyce, zij heeft mooi haar en Ryan. en Guess what?!?! ZE SKATEN ALLEBEI!!" gil ik nu. na nog wat verder gepraat te hebben over Charlie de Unicorn hangen we op. Ik zie dat iedereen ( Joyce, Ryan en zn vrienden) me raar aankijken. " wat?" vraag ik. "niks" roepen ze lachend in koor. "hooi, Ik ben Chaz en dat ik eh..Remy" Hij wijst naast de dude die naast hem staat. "Hooi" zeg ik terug en schud hun handen. tegen Remy zeg ik: "Dude, je lijkt op Justin Bieber!" Hij lijkt te schrikken, maar als hij ziet dat ik lach, begint hij ook te lachen. we skaten nog wat, tot het fluitje gaat om te eten. we skaten met zn vijfen naar de eetzaal en gaan naast elkaar zitten. we eten patat met appelmoes. als we uitgegeten zijn, skaten we naar het hutje waar Ryan, Chaz en Remy slapen. we kletsen gezellig wat. totdat die dikke meneer zegt dat we ons klaar moesten maken om te gaan slapen. Joyce en ik skaten terug naar ons hutje, pakken onze tandenborstels + tandpasta en lopen richting het washok. we poetsen onze tanden en lopen dan terug naar ons hutje. we doen onze pyjama’s aan en al snel vallen we in slaap.
Reageer (1)
super leuk verder
1 decennium geleden