I think 'm really in love with Tom Kaulitz. #2
- Ashlee ging logeren bij jou, en wilde graag een paar mopjes horen van JOU! (je bent heel erg bad in zulke dingen). Ashlee vertelde dat jullie naar een concert zouden gaan van TOKIO HOTEL. Je was heel erg blij.. maar iets hield je tegen en dat was dat je geen kleding had = (. Maar daar is maar 1 ding op te zeggen en dat is > SHOPPING WITH ASHLEEEEEEE
-Next day-
Je werd al vroeg je bed uit gehaald door Ashlee haar wekker stond niet normaal op 6:50. Als het aan jou lag zou je om 12 uur wakker worden. Volgens Ashlee is het leuker als je zo vroeg mogelijk gaat shoppen want dan zijn er geen lange rijen bij de kassa ,onzin dacht je bij jezelf. Daar aangekomen gingen we een winkel binnen waar je altijd de spits kan halen. Je vond het belangrijk wat er allemaal afspeelt rond de wereld. Dan stopt je ogen opeens bij de titel van de tweede pagina, Tokio Hotel aangevallen door popcorn. Je roept Ashlee er meteen bij je ziet dat Ashlee al helemaal omvalt door het lachen. Jij proest het ook uit als je een plaatje ziet van jou en Ashlee toen jullie achter de bank gingen verstoppen en je ziet ook een plaatje van Tom wanneer hij Georg aan het uitlachen was het meeste kwam blijkbaar op Georg. Je leest ook dat Bill zei dat ze ons ook te grazen zullen nemen. Je kocht de spits later toen jullie allebei bijna werden weggestuurd door de man achter de toonbank. Jullie gingen meteen een sieraden winkel in de Six. Je had twee oorbellen gevonden maar je twijfelde of je het in het groen of paars moest halen.. dan maar allebei dacht je bij jezelf Ashlee had bijna het hele rek leeg gezopen… Na lang winkel in winkel uit gingen jullie een winkel in waar je de perfecte outfit hebt gevonden het was een skinny jeans met daarboven een t-shirt dus kan je het ook met je oorbel dragen. Ashlee zelf kocht ook een mooie outfit namelijk een korte lichtgroene broekje ‘’daar hou ik van’’ zei ze nog toen ik vroeg waarom het zo kort is. D’r boven had ze nog een hele mooie zwart topje aan. Na dat jullie het hadden betaald en alles, liepen jullie nog een paar uur door de winkelstraten… en werden jullie bijna aangevallen door Tokio hotel fans. Meisje: Heey, waren jullie het die Popcorn gooide op Tokio Hotel? Meisje 2: Zo, Zo jullie durfden zeg.. Ashlee: euhm jah wij waren het.. maar eigenlijk wisten we niet dat het Tokio Hotel was **krabt hoofd**. Na nog een lang gesprek vertelden jullie dat jullie eigenlijk best wel moe waren en terug naar huis zouden gaan.
Pov. Ashlee.
Die vraagpartij van daarnet op straat vond je eigenlijk best wel cool jullie werden eindelijk herkent . Als het aan mij lag zou ik nog best door kunnen gaan.. met vragen beantwoorden -.- maar Kayleigh vond dat het niet echt iets was om cool te vinden maar eigenlijk gênant was.
Je loopt de keuken in en pakt een kom met muesli erin. Je eet het gauw op en gaat weer naar de woonkamer en zit op de bank. Waar is Kayleigh eigenlijk? Je hebt haar eigenlijk niet gezien.. Je denkt dat het beter is als je haar even gaat zoeken. Op dat moment gaat de bel daar tref je Kayleigh.. en….
-Spannend hé-
Stefan zoenend aan!!!! Jij: OMG kayleigh ? hoe kan je alles vergeten?? Ben je gek geworden?
Flashback. 2 jaar geleden ( toen was Kayleigh 15)
On the birthday of Kayleigh.
Ashlee : gefeliciteerd grote meid ! je bent 15 nu ben je volwassener geworden Kayleigh; JAAH hihihi. ** Snijdt taart in 4 stukken ** Kayleigh: eentje voor Ashlee, eentje voor moi, eentje voor mama, en eentje voor papa. Ashlee: zoek dekking!!!! ** de bel gaat **
Wat de volgende keer zal gebeuren zul je in de volgende deel zien ** gemeen hea? **
Reacties?? = )
Oja, een mededeling ik wil minimaal 3 reacties hebben.. want ik en Janet hebben het gevoel alsof niemand het leest
Alvast bedankt <3
Reageer (2)
VERDER
1 decennium geledendie moppen waren droog
1 decennium geledenga snel verder:P(yeah)