Foto bij ~ 006: family reunion

‘i’ll introduce you to the rest’ zei Niall die als eerste naar een meisje liep. ‘This is my girlfriend Brooklyn’ hij wees naar een blond meisje van mijn leeftijd, ze glimlachte en ik gaf haar een hand. ‘Amelia, but everyone calls me Rose and this is my sister Bella’ ze glimlachte lief en gaf Bella ook een hand. Na Louis, Abigail, Harry en Liam een hand te geven kwamen we bij een getinte jongen aan. ‘Wat is hij knap’ zei ik tegen Bella die begon te lachen. Niall en de jongen keken ons aan, waardoor we nog harder moesten lachen. ‘And this is Zayn’ ging Niall maar verder. Niall liep weer terug naar Brooklyn en liet ons achter. ‘Well i’m Amelia, but everyone calls me Rose’ zei ik maar. ‘and I’m Bella’ zei Bella snel en ze liep ook al weg naar Louis die naar haar wenkte. ‘Well, nice to meet you Amelia’ ‘Why Amelia? Everyonce calls me Rose’. ‘Well I like Amelia better, I never saw you before here’. Wat een eigenwijs kind toch en ik begon te lachen. ‘I guess that’s because i moved in here today, i used to live in the Netherlands’ ging ik verder. ‘hmm’ mompelde hij. Ik ging naast hem zitten en pakte mijn iphone zodat ik Bella kan smsen. ‘‘Omg weet je hoe knap hij is, ik smelt hier zowat’’ ‘So where do you live? Bradford or else?’ ‘I live in Bradford at Chadford street’ hij keek me met een openmond aan. ‘What?’ zei ik kort. ‘I live there too, what number?’ ‘34’ ‘Damm this is getting weird I live at 36’ ik begon te lachen en merkte dat hij mij bekeek. ‘Well Amelia, maybe we could hangout sometime’ zei hij glimlachend. Eerste dag hier in Engeland begint al goed, Meteen een leuke jongen ontmoet en Bella vermaakt zich ook wel zoals ik het zie. ‘Maybe’ antwoordde ik kort, glimlachte naar hem en stond op. Wat is het toch leuk om hard-to-get te spelen, ik grinnikte om mijn gedachten en liep naar Bella toe. ‘Hij is knap hè’ zei Bella en ik grijnsde breed.

Reageer (4)

  • Speigelman

    owyeaah, i like it en ja Zaynieboy is knap!

    1 decennium geleden
  • MCourtois

    Mooi !

    1 decennium geleden
  • ZeldaX

    jaloeeerssss ik wil ook wel zn buurmeisje zijn!

    1 decennium geleden
  • xBarcelona

    JUAA HIJ IS HEEEEL KNAP(A)
    gehe, Snel Verduuuuur(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen