Foto bij #5, Kate en Ashley.

Linnks Rechts
Ashley Kate

'Ik ben verliefd, ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden...' zegt Kate

Ik lig tegen Tyler aan op zijn bed, hij is op zijn computer aan het msnen alweer speelt het verhaal van vanmiddag zich af in mijn hoofd, dit had ik nooit verwacht....

'Ik ben verliefd, ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden...' zegt Kate. Ellen en ik springen meteen op en vliegen haar om haar hals. 'Maar schat! Waarom moet je dan huilen?' zeg ik lief. Ellen en ik voelen de bui nu al hangen.. Het is iemand die Kate niet leuk vind. We maken ons los uit de omhelzig. 'Welke jongen is het...?' zegt Ellen met een verdrietige blik. 'Dat is nou het probleem...' zegt Kate, ze lacht als een boer met kiespijn. We kijken haar vragend aan. 'Het is geen jongen, het is een meisje. Ik ben bisexueel, en ik heb nog nooit zoveel voor een meisje gevoelt. Zij voelt precies hetzelfde voor mij. We hebben al gezoent. Maar ik durfde het jullie niet te vertellen. Ze heet Ashley en ze is mijn vriendin. Ik wil jullie wel een keer voorstellen. Ik ben dol op haar..' zegt Kate, aan haar gezicht is te zien dat ze opgelucht is. Ellen en ik kijken haar aan. 'Daar hoef je je toch niet voor te schamen schat! We zijn vriendinnen, het veranderd helemaal niets, en ik denk dat de meiden en ik er wel over eens zijn dat we haar graag willen ontmoeten. Maar waarom fiets je dan niet mee na school?' vraag ik aan haar. 'Ik ga na school naar Ashley toe, en dan blijf ik heel lang bij haar. Maar ik wil Ellen om een gunst vragen. Ellen kun jij misschien zeggen dat ik bij jou ben afspreken? Ik wil nog niet dat mijn ouders erachter komen...'

Ik wrijf over Tyler zijn been. Hij kust me op mijn oor en fluistert er lieve woordjes in. Ik glimlach bij elk woordje. Als het zes uur is neem ik afscheid van Tyler en fiets ik naar huis. Ik open onze voordeur en loop naar binnen. Iedereen is al aan het eten. 'Je bent laat Tessie.' zegt me vader terwijl hij me aankijkt. 'Ik was nog even bij Tyler geweest.' zeg ik terwijl ik aanschuif aan tafel. 'Pap, ik heb een relatie met Tyler. Ik ben heel gelukkig met hem. Ik wilde dat je dat even wist... Hij is niet meer gewoon mijn beste vriend, maar mijn vriendje.' zeg ik blozend. 'Ik wist het wel, Tyler is een perfecte en geweldige jongen.' zegt me vader lachend. Kyle kijkt me met zijn grote oogjes aan en glimlacht ook. 'Tyler papa?' zegt Kyle lachend. Ik glimlach en breng Kyle naar boven. 'Slaap lekker mannetje van me.'

Ik kijk nog even onder televisie als Kate me smst: Ashley en ik hebben gezoent. Tess ik ben helemaal gek op haar en zij ook op mij. Zouden mijn ouders het accepteren? xx K.
Ik heb even geen zin om te antwoorden, ik ben doodmoe en zet de televisie uit. Ik strompel naar boven en spring me bed in. Waarna ik na tien minuten al slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen