Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • MandyXmelody

    Toen Kristen 1 jaar en 3 maanden was, besloten Edward en ik op vakantie te gaan en Kristen lieten we dan bij opa en oma 2 weekjes. En Kaya ging naar Het Uilenhuis zolang terug. Morgen gingen we vertrekken en de reis ging naar Spanje. Lekker twee weekjes met Edward alleen, De paarden werden weer gedaan door Gina en Philip. Vandaag brachten we Kristen en Kaya al weg en pakte onze spullen in. Bij Anda bleven we natuurlijk eventjes hangen en Kristen vond het heerlijk om even met de konijntjes te knuffelen. Als ze oud genoeg was kreeg ze van ons een hamstertje om te verzorgen, want konijnen doe ik haar niet aan als die toch geprepareerd als voederdieren moeten worden. Bij men moeder bleven we niet zo lang hangen, want er moest nog veel gedaan worden. Eindelijk waren we thuis aangekomen en alleen. “Bella, ga Blue jeans zadelen. Je hebt lang niet meer gereden en ik ga mee op Rocker” Rocker was een nieuw paard op de ranch en was zeer braaf te rijden. “Heel graag ik heb het gemist.” Ze vertrokken hand in hand het bos in. En waren weer helemaal verliefd op elkaar geworden. Afgelopen jaar was zeer zwaar, ik heb helemaal niet kunnen rijden en zorgde voor Kristen en Edward voor de paarden en het geld. Zodra het kon ging Kristen naar de peuterspeelzaal en ging ik ook weer halve dagen werken. Bij de waterval stopte ze en Edward trok me letterlijk van het paard en bond ze vast en begon me te zoenen. Eenmaal thuis sleurde hij me letterlijk mee naar bed. En zij “ik wil met je naar bed toe” “Ik ook” Het was een super avond. De volgende morgen pakte ze de koffers bij elkaar en gingen naar het vliegveld om in te checken en hun bagage op de band te leggen. 2 uur wachten was erg lang en ze besloten eventjes naar het bos te gaan wat op 3 minuten lopen bereikbaar was. “dit wordt een super vakantie!””echt wel Edward! Volgend jaar kan Kristen hoop ik goed praten en lopen dan kan ze ook lekker mee gaan” “Ja, maar wel eerst in de buurt van Nederland. Wat dacht je om voor te beginnen aan Center parks?” “Oh ja heerlijk! Dat ik daar dit jaar niet aan gedacht heb. Lekker in de sauna, het zwembad en de jacuzzi!” “Hahaha. Gekke meid! Echt waar volgend jaar doen we het zeker wel! En als we eerder kunnen rond de kerst dit jaar. Een lang weekendje. Dan hebben de paardjes vrij, worden ze geënt en voeren kan Philip wel met Gina doen.!” “Of Alice, we zijn echt hele super vriendinnen geworden na de bruiloft, ze wil dat ik haar leer paardrijden! En wel op Melody maar dat kan ze wel aan denk ik. Ze is erg lui en braaf geworden sinds ze verzorgt wordt door Lieke. Die poetst haar, Longeert haar en geeft haar alle aandacht en stapt lekker met zadel op door het bos heen.!” “dat kan ook ja! Kaya kan dan weer naar Anda denk ik of niet?” “Tuurlijk! De demo was super gegaan gister. En vandaag namen ze haar weer mee op pad ze moesten naar een Intratuin.” Eindelijk konden ze in het vliegtuig en vertrokken ze naar het zonnige spanje!” “Ik voel me toch schuldig” “Hoezo Bels?” “Dat we Kristen niet mee hebben genomen!” “Maak je maar niet druk, je ouders gaan met haar naar dierentuinen, boerderijtjes en speeltuintjes toe! Vervelen doet ze zich niet!” “Daar ben ik ook niet bang voor we gaan maar genieten van deze vakantie!” “Zo is dat!”

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen