Hoofdstuk 3
Deze kleren heeft ze aan: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=35218544&.locale=nl
*Zsofi POV*
Ik word wakker door het licht dat door mijn phineas and ferb gordijnen schijnt. Ik spring uit bed en doe m’n kleren aan, pak mn hoedje en trek mn Allstars aan. pak m’n skateboard uit de hoek van de kamer, ren iets te hard waardoor ik van de trap pleur, roep keihard "AUU" sta op en begroet m’n ouders vrolijk die met een slaperig gezicht hun brood zitten op te eten aan de keukentafel. Ik heb geen zin in brood, dus kijk ik wat ik dan kan eten. In de vriezer vind ik nog een broodje bapao. Ik warm het broodje op. als het warm genoeg is, eet ik het op. Dan pak ik een glas, zet het op het aanrecht, loop naar de koelkast en trek hem open. ik zie een ongeopende fles cola dtaan. dat verander ik door hem open te maken en m’n glas te vullen met cola. Ik drink mn cola snel op, en zet hem met een zachter klap neer, zodat het dit keer niet in duizend dtukjes vliegt. Mn ouders lopen naar boven om te douchen en aan te kleden en stuff. Ik spring op de bank en zet de tv aan om Totaly Spies te kijken. na een halfuurtje komt mn pa beneden. Ik zie dat het ondertussen half elf is. M’n pa pakt de autosleutels van het haakje in de gang en zegt tegen mij dat we kunnen vertrekken. Ik zet de tv uit, pak m’n koffer, sporttas en eastpak (die ik op m’n rug pleur) en struikel half naar de auto. Ik pleur m’n koffer en sporttas in de achterbak, gooi m’n eastpak op de achterbank, en ren het huis weer in om m’n Skateboard en gitaar te pakken. ik leg ze mn skateboard naast me en mn gitaar in de achterbak. dan doe m’n gordel om. m’n pa rijd weg. Na anderhalf uur rijden komen we eindelijk aan op het kampterrein. Ik zet m’n roze hoedje recht, schuif m’n koptelefoon om mn nek, pak mn skateboard en gooi mn eastpak op mn rug terwijl ik uitstap. Mn pa - Die geiriteerd naar me kijkt omdat ik bijna de hele weg "WEE ZIJN ER BIJNAAAA" zat te zingen totdat ik mijn muziek aandeed en keihard vals zat mee te zingen en niets van mn vaders boze woorden aantrok - pakt m’n koffer, sporttas en gitaar en loopt snel naar het hutje met mijn naam erop, die ik blijkbaar deel met een Joyce. "yaay, Im not the only girl here!" gil ik in mn vaders oor. hij pleur mn spullen op het overgebleven bed en geeft me snel een knuffel, waarna hij naar zijn auto loopt en wegrijd. Ik zwaai hem enthousiast na.Ik pak m’n koffer uit, en prop alles in de kast. "Geen zin om alles op te vouwen" mompel ik. Ik pleur de sporttas met mn skateboards en snoep erin onder het bed, pak mn spongsbob denkbed en maak mn bed op. dan pak ik mn phineas and ferb pyjama (short+shirtje) en leg die onder mn kussen. Dan hoor ik een fluitje en loop richting een groot gebouw, bedenk me, ren terug, pak mn skateboard en skate richting het gebouw. Ik kom als laatste binnen en iedereen draait zich om naar mij. Ik roep hard "KOEKKOEK" door de ruimte om te kijken of het galmt. een paar mensjes lachen en draaien zich weer om, om naar een dikke meneer te kijken die verteld over kampregels en blah, blah, blah. Ik ga zitten naast een jongen met enorme blauwe ogen. Ik zak een beetje onderuit. "hey" hoor ik de jongen zeggen. Ik kijk hem aan en zeg hey terug. "Ik dacht dat dit jongenskamp was? en jij bent geen jongen" zegt hij lachend. Ik vertel het hele verhaal van de mevrouw met dikke opgespoten lippen tot de KOEKKOEK van net. De jongen lacht zacht en stelt zich voor. "Ik heet ryan" "Zsofi" En pak zn hand die hij steekt en schud hem. "dus..." "dus.." doe ik hem na. Je skate dus?" "Nee, ik loop voor de lol met een skateboard onder mn arm" zeg ik met een sirieus gezicht. Ryan kijkt me verbaast aan. Dan begin ik te lachen en hij lacht al snel met me mee. "Tuurlijk skate ik, Ei!" zeg ik en stomp hem zachtjes op zn schouder. plotseling begint iedereen te klappen, dus klappen we maar mee. "waarom klappen we?" vraag ik lachend aan Ryan. "weet niet" zegt hij lachend terug, terwijl hij zijn schouders ophaalt. Ik zie iedereen naar zn hutje toe lopen dus doe ik dat ook. Ik geef Ryan een Hug en nog een stomp tegen zn schouder en skate richting mn hutje.
Reageer (1)
verder
1 decennium geleden