Foto bij Hoofdstuk 2

De nagels van Zsofi ^^

Dit zijn de cupcakes die de maakt: http://www5.volksuniversiteit.nl/barnevue/docs/201102221110369595.jpg

^^ ;p

*Zsofi POV*


"ETEN!" Roept ma naar boven. "PIZZA, PIZZA, PIZZA, PIZZA, PIZZAAAAA!!" gil ik, terwijl ik naar beneden glij. "godver Zsofi, doe nou een rustig!" zegt mn pa terwijl ik aan tafel ga zitten. mn ouders komen erbij zitten en we bidden. Na het bidden roep ik: "AANVALUUHH!" en grits een stuk pizza tonijn en prop gelijk een groot stuk in mn mond alsof ik weken niet heb gegeten. "Jummie!" zeg ik met volle mond, zodat er een klodder pizza op het witte tafelkleed vliegt. "oepsie" zeg ik en haal mn schouders op, en neem nog een grote hap. mn ouders werpen me een geiriteerde blik toe, maar ik trek me der niks van aan. Als we klaar zijn met eten pak ik mn prinsessen portemonee en roep keihard door het huis dat ik naar de winkel ben, terwijl mn ouders 2 meter verderop op de bank tv zitten te kijken. Ik pak mn skateboard en skate richting de winkel. Daar aangekomen pleur ik mn board in het karretje en race de winkel in, richting de snoepafdeling. daar aangekomen, pleur ik allemaal snoep in het karretje bovenop mn skateboard. daarna race in naar de bakkersafdeling en gooi wat frikandelbroodjes in het karretje. als alles in het karretje ligt, race ik naar de kassa, maar onderweg bots ik tegen een vrouw ik met een HUGE ass en dikke opgespoten lippen. ik ben zo in schok door die lippen dat ik pas merk dat ik als een idioot haar aan zit te kijken als ze zich om draait en met haar dikke kont heen en weer naar de groente afdeling loopt. Ik race weer richting de kassa, betaal, pleur alles in mn tas en skate richting huis. daar aangekomen doe ik de deur open en roep keihard door de gang:"KOEKKOEK!" haha, dat galmt lekker, dus ik doe het nog een keer. "KOEKKOEK, KOEKKOEK". een geiriteerde zucht klinkt vanuit de woonkamer. ik storm de trap op, dump mn tas op de grond, pak mn laptop en ga op twitter." Niemand boeiend daar.." mompel ik. dan op hyves, maar daar was ook niks boeiends te doen, dus startte ik msn ff op. "ookal niemand boeiend!" zucht ik geérgerd. ik sloot mn laptop af, en propte em weer in mn tas. het snoep + frikandelbroodjes propte ik bovenop mn skateboard in de sporttas. toen bedacht ik me dat ik al heel lang geen filmpje voor youtube heb gemaakt, dus pak ik mn camera en maakte een filmpje waarop ik random aant dansen was op "Party rock". ik uploade het filmpje en keek het opnieuw. Ik verveel me, dus besloot ik dat ik mn nagels ging lakken in spongsbob figuurtjes. toen de nagellak droog was, ging ik cupcakes maken. met random figuurtjes erop. ik liet mn ouders bijde 3 cupcakes kiezen zodat ik er voor mezelf nog 6 overhad. ik at er 2 en de andere 4 propte ik in mn Bob de Bouwer broodtrommel en propte em toen in mn eastpak. "voor in de auto" dacht ik hardop.ik trok mn mega mindy pyjama aan, poetste mn tanden met mn barbie tandelborstel. en sprong (letterlijk & figuurlijk) in bed. "Morgen ga ik op kamp" met die gedachte viel ik in slaap.

Reageer (2)

  • annoyingx

    haha leuk, snel verder (flower)

    1 decennium geleden
  • Adiction

    Minder details.
    =típ.

    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen