Hoofdstuk 1
Dit is haar Eastpak: http://www.pak30.com/i/prodver/LargeImage_41_182.jpg
Ik weet nog niet hoe je dat doet met die links;p
*Zsofi POV*
"BAM" met een klap sla ik mijn Hello Kitty wekker uit. Sla mn Spongbob deken van me af en loop naar de douche waar ik mn spullen klaar leg om te gaan douchen. als ik klaar ben, droog ik me af en borstel ik m’n haar. daarna doe ik m’n mascara op. ik zet de radio aan en loop naar m’n kast die helemaal vol hangt met posters. Ik trek knalgele skinnyjeans aan en een roze shirtje der over. trek mn schoenen aan, pak het horloge van mn nachtkastje en doe mn pet op. Ik loop naar de hoek van de kamer en pak m’n skateboard, en storm de trap af. natuurlijk zijn m’n ouders alweer werken. Hard en vals zingend pak ik een boterham en doe daar het halve pak hagelslag op. ik eet mn boterham op en pak een glas die ik vul met melk. ik drink het glas met 1 slok op. en zet het glas zo hard op het aanrecht neer dat het in duizend stukjes vlieg."OEPSIE!" schreeuw ik keihard door de kamer. ik pak de rode stofzuiger en begin het glas op te zuigen. ik ren zingend naar boven en poets m’n tanden. dan glij ik via de leuning naar beneden,doe m’n Ipod oortjes in, pak m’n skateboard en skate naar school. daar aangekomen zie ik Iris aan komen fietsen. "IIRRIIISS!!" Schreeuw ik keihard over het schoolplein heen. "ZZSSOOOFFIII!!!" schreeuwt ze evenhard terug. Ik skate op d’r af en samen lopen we de school binnen, naar onze kluisjes. We pakken onze boeken en lopen richting aula. dan schiet me binnen dat het de laatste shooldag is en we helemaal geen boeken nodig hebben! Ik schiet keihard en misschien iets te overdreven in de lach waardoor de hele gang naar me kijkt. als ik naast me kijkt zie ik Iris met een gezicht van: WTF DUDE?!?! en begin ik nog harder te lachen. als ik uitgelachen ben, legik uit waarom ik zo lachte en lopen we terug naar onze kluisjes om onze boeken erin te dumpen.
*tijdspronk na de laatste les*
"Iris, Ik ga je ongelovelijk niet normaal heel erg gigantisch erg missen!" zeg ik en gooi dramatisch m’n armen in de lucht. "Zsofi, ik ga jou ook missen!" zegt Iris. we geven elkaar een hug. dan loopt Iris naar haar fiets en fiets het plein af. IK doe mn Ipod in (de oortjes dan;p) en skate naar huis. daar aangekomen vlieg ik de trap op en pak ik mn Dora-koffer. Ik prop er mn Skinnyjeans in, wat shorts, wat shirtjes, schoenen, make-up, mn petten en mn borstel + haarelastiekjes. dan loop ik naar de hoek van mn kamer en kies twee leuke skateboards uit en prop die in een sporttas.Snel pak ik mn drumstokjes en mn gitaar. mn gitaar leg ik aslvast op de bank ik de woonkamer. snel ren ik naar boven op de rest te halen. "KLAAR!" roep ik keihard door mn kamer. "GRAPJE!, mn laptop, mobiel en opladers vergeten!" roep ik keihard tegen Vis, mn goudvis. Ik prop mn laptop en de opladers in mn Eastpak. dan prop ik mn mobieltje in mn broekzak en sleep mnn koffer naar de gang. ik zet mn koffer voor de trap en geef er een keiharde trap tegen, zodat ie van de trap af dondert. op dat moment komen mn vader en moeder binnen."Zsofi!, kan je niet voor 1 tel normaal doen?!" roept mn moeder naar me. "nee" antwoord ik droog. Ik gooi mn Eastpak naar beneden en glij van de trapleuning af. mn ouders zuchten diep en als je het mij vraagt expres keihard. ik doe ze na en ze kijken me raar aan. ik kijk ze raar terug. mn moeder zucht nog eens en loopt dan de keuken in, om te gaan koken.
Reageer (2)
oh kut je hebt al een 2de hoofdstuk geheh xd
1 decennium geledenUahahaahah !
1 decennium geledenSnel verder