Foto bij ~ 005: family reunion

De auto stopte voor een grote beige huis en mijn ouders stapten blij uit. ‘Here we go’ mompelde ik. ‘Kom we gaan naar binnen, tante Breanna zal vast blij zijn om jullie eindelijk weer eens te zien’ zei papa blij. Ik glimlachte nep en liep met Bella achter hen aan naar binnen. ‘Rose onthoud dat je maar even aan iedereen voor hoeft voor te stellen en dat we dan onze gang kunnen gaan’ fluisterde Bella en zette haar fake glimlach op. Ik begon te lachen en deed hetzelfde. ‘Amelia, Bella’ riep tante Breanna blij. Ze gaf ons beiden en knuffel en keek ons van top tot teen aan. ‘I haven’t seen you two in like 100 years’ grapte ze en ze begon overdreven te lachen. Ze had gelijk, de laatste keer dat ik haar had gezien was toen ik ongeveer 3 was. Ik glimlachte naar haar en keek even verder. Na me te hebben voorgesteld aan de hele familie, nja de meesten dan de helft heb ik nog niet eens gezien verveelde ik me weer. ‘Aunt Breanna, can you tell me where to bathroom is?’ vroeg ik lief aan haar en ze vertelde waar ik het kon vinden . ‘Kom Bella we gaan even naar binnen’ ze knikte en liep naast mij naar binnen. ‘Pff dit is zo saai hè’ riep ik dramatisch uit en zuchtte diep. Bella begon te lachen en deed me na. ‘Kom we gaan ons opfrissen’ we liepen naar de grote badkamer die we makkelijk konden vinden en werkten onze make-up bij. ‘Hoor je dat’ vroeg Bella, ‘Wat?’ antwoordde ik. ‘Kom mee’ zei ze en trok me mee aan mijn arm naar een tuindeur. Daar zaten een paar meisjes en jongens van onze leeftijd luidruchtig te voetballen en te praten. ‘Amelia and Bella, i was looking for both of you’ riep tante Breanna hard. Ze opende de tuindeur en riep een jongen genaamd Niall ofzo. Een blonde schattige jongen kwam aanlopen. Ik zag Bella mij aankijken en ik begon te grinniken ‘Amelia and Bella this is Niall your cousin’. Hij gaf ons beide een hand, ‘Nice to meet you both, I heard that you come from the Netherlands or something like that’ ‘Yes we come from the Netherlands, we just moved in today’ antwoordde Bella beleefd. ‘I’ll introduce you to the rest’.

Reageer (4)

  • MCourtois

    Mooi !

    1 decennium geleden
  • Speigelman

    i like !

    1 decennium geleden
  • xBarcelona

    omgg ik wil hem oook als neef!! ;D
    wahaha maar dan heb ik hetzelfde probleem als SETTINFIRE (x
    loveee it<33
    snel verduuuuur(flower)

    1 decennium geleden
  • MoonBucks

    OMG ik zou zo blij dat Niall mijn neef was.:9~
    Maar dan zou ik een crush hebben op mijn neef xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen