Foto bij ~OO9.

Hij heeft me gezoend.. Ik raak nog eens kort mijn lippen aan. Maar nu laat hij me gewoon zitten. Hij laat me alleen achter nadat ik hem heb gevraagd of hij wilde blijven. Hij laat me gewoon in de steek nadat ik me heb verontschuldigd voor mijn gedrag tegenover hem. Dat is echt een wonder, want dat zal je me echt niet snel zien doen. Het lijkt alsof iemand mijn keel dichtknijpt en ik maak een grommend geluid. Ik ben dus echt niet van plan om nog achter hem aan te gaan. Die jongen kan stikken, echt waar. Ik zie dat hij de deur van zijn auto opendoet en hij kijkt nog een keer achterom. Ik steek mijn middelvinger naar hem op en draai me dan woest om. Kom maar op David, ik lust je rauw. Hij glimlacht triomfantelijk naar me en ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Hij laat je in de steek.' zegt hij en hij zwaait naar Justin die langsrijd in zijn auto. Ik neem niet eens de moeite om me om te draaien en hem gedag te zeggen. Het eerste wat ik nu eigenlijk moet doen is mijn lippen afvegen. Ik moet die vieze Bieberkwijl er vanaf halen. Er loopt een rilling over mijn rug als ik weer aan die kus denk en ik wil langs David heen naar binnen lopen. Hij steekt zijn arm uit zodat ik ertegenaan loop en dan trekt hij me naar zich toe. 'Je vriendje is weg dus kunnen wij alles doen wat we willen.' fluistert hij in mijn oor en ik maak een kotsgeluid. 'Nee bedankt. Ik vermaak me wel zonder jou.' ik leg de nadruk op het woord 'zonder' en probeer me los te maken uit zijn armen. 'Schatje, doe nou niet zo moeilijk.' Ik rol met mijn ogen en bijt hem dan in zijn arm. Van schrik laat hij me los en ik ren zowat de club in. Ik kijk niet achterom, ik wil niet weten of hij achter me aan komt. Als ik nu niet oplet waar ik mijn voeten neerzet, zal ik zeker weten onderuit gaan. Dat heb ik op dit moment liever niet en al helemaal niet in een gebouw vol met tieners.

Ik loop richting de wc's en duw onderweg wat mensen aan de kant zodat ik er langs kan. Ik ga snel naar binnen en pak een beetje wcpapier. Ik houd het onder de kraan en veeg dan mijn lippen af. De deur van wc's gaat weer open en Caitlin komt binnen. 'Avery, ik heb je over lopen zoeken!' roept ze en kijkt me een beetje boos aan. 'Sorry.' mompel ik en blijf over mijn lippen wrijven. 'Wat heb jij nou weer?' vraagt ze en komt naast me staan. Ik kijk haar aan in de spiegel. 'Justin heeft me een kus gegeven.' mompel ik bijna onverstaanbaar. 'Wat zei je?' 'Justin heeft me een kus gegeven.' zeg ik nu wat harder en ze kijkt me met open mond en grote ogen aan. 'Walgelijk hea?' Ze geeft geen antwoord. Ze blijft me alleen aankijken en ik gooi het natte papiertje in een prullenbak. 'Cait, zeg alsjeblieft wat.' smeek ik bijna en ze zucht. 'Waarom deed hij dat?' vraagt ze uiteindelijk en ik zucht opgelucht. Ze praat in ieder geval weer. 'Ik kwam David tegen. Hij kreeg losse handjes en Justin deed zich toen voor als mijn vriendje..' verder kom ik niet, want Caitlin onderbreekt me alweer. 'WAT?!' gilt ze en ik gebaar dat ze wat stiller moet zijn. Ze slaat snel haar hand voor haar mond en ik kan weer verdergaan. 'David geloofde het gelukkig en Justin heeft hem geslagen, omdat David gemene dingen begon te zeggen over mij enzo.. Toen wilde Justin vertrekken en ik probeerde hem tegen te houden, maar het lukte niet. Hij gaf me een kus en heeft me toen alleen achter gelaten met David.' vertel ik en ze kijkt me weer aan met grote ogen en open mond. 'Wauw.' fluistert ze, meer komt er niet uit haar mond. 'Ik heb echt zo een hekel aan die gozer.' mompel ik en sla met mijn hand tegen de wastafel. Dat had ik beter niet kunnen doen, mijn hand begint pijn te doen. Ik vloek zachtjes en bijt op mijn lip. 'Ave, ik weet niet of je wel boos hoort te zijn. Hij heeft je wel geholpen hea.' zegt ze en kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Ik weet het.' mompel ik. 'Maar hij liet me achter met David en hij heeft jou ook in de steek gelaten. Hij vertrok gewoon, zelfs nadat ik sorry had gezegd voor een kutopmerking die ik maakte!' roep ik verontwaardigd uit. 'Oh my god, Avery, voel je je wel lekker?' vraagt Caitlin verbaasd en legt haar hand onderzoekend op mijn voorhoofd. 'Ja, hoezo?' Ik kijk haar met een raar gezicht aan en ze lacht. 'Je hebt je excuses aangeboden aan BIEBER! Dat is een wonder.' legt ze uit en ik rol met mijn ogen. 'Dat dacht ik dus ook al.' Ze lacht nog harder en ik lach zacht met haar mee. 'Kom op, we laten onze avond niet door die David en Justin verpesten. We negeren David gewoon en Justin vergeten we even. Wij gaan nu lol maken.' zegt ze. Ze pakt mijn hand vast en samen verlaten we de wc's.

Hier is weer een nieuw deeltje!!
Daisy gaat morgen naar Egypte en ik heb nog even snel een deeltje geschreven voordat ze weggaat! Willen jullie speciaal voor haar even een reactie achterlaten? ;D

Written by: NOH8

Reageer (1)

  • Auset

    Aaaawh, ze gaat naar mijn vaders landje!! Ik mis het daar, ik wil met haar mee!! Snel verder <333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen