Foto bij Just a day

Er is alweer een week voorbij. Ik, Dio en Dylan zijn afgereisd naar Helsinki waar we de komende week zitten. Het was wel leuk in Stockholm. Ik heb een hoop leuke jongens ontmoet maar allemaal niks voor mij. Sommige waren te lief en andere weer te ruig. Die leuke jongen uit het restaurant bleek niet van skatende meiden te houden. Nou dan ben ik weg. Niet van skaten houden? Rare gast, gaat hij zeggen meiden horen netjes te zijn. Wat denkt hij? Is hij soms op z'n hoofd gevallen bij de geboorte? Volgende keer zoek ik wel in het skatepark. Daar zijn vast wel leuke jongens. En die denken tenmisnte niet dat meiden netjes moeten zijn.Vandaag is een dag dat we niks doen. We noemen het een het een levenlozedag. Die naam hadden ik en Dylan bedacht toen we nogal melig waren. Ik denk dat ik Dylan leuk begin te vinden. Hij is lief, knap, aardig en hij kan zich af en toe als een skater gedragen. Wat best wel grappig is. We zittten dit keer niet in een hotel maar bij een vriend van m'n neef in huis. Het is wel gek want ik ben weer eens het enigste meisje. Die vrienden zijn echt rockers bijna elke avond gaan ze uit, zijn ze dronken en er worden echt gekke feesten gegeven. Gister was echt te gek. Ze hadden gewoon een kleine skateramp op het dak gezet waar ze vanaf skate en in het zwembad sprongen. Natuurlijk heb ik het zelf ook een paar keer gedaan.
Het was echt vet, maar toen kwam de politie weer en hebben het feest stop gezet. Ik denk dat ik zo maar Riley bel, daarna David en als ik dat gedaan heb e-mail ik pap nog even. Maar nu nog een beetje aan m'n school werk ga werken

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen