Foto bij '001 || So handsome, and so mean.

"De naam?" Vroeg een dikke, mollige man.
Ik keek naar zijn naamplaatje. BITTERS. MR. BITTERS. Die naam alleen al. Ik zou nog veel te maken krijgen met die man, echt wel. "Brooklyn Theresia Rocque." Ik lachde nerveus. Ik had het gevoel dat ik bespied werd. Ik keek om me heen. Ik zag alleen 'happy teenagers' die aan het kletsen waren. Het zou hier nog best gezellig kunnen zijn, maar ik wilde hier niet zijn. Ik wilde niet naar mijn vader, Gustavo Rocque. We hebben elkaar al zo lang niet meer gezien, het zal moeizaam worden. Bitters noteerde mijn naam in de computer. Hij gaf me een sleutel. "Je appartement is 2K." "DUDE, DAT IS NAAST ONS APPARTEMENT!!" Hoorde ik iemand door de lobby schreeuwen. Ik keek om me heen. Niks. Ik keek Bitters vragend aan. Hij rolde met zijn ogen; hij wist wie het was. Ik pakte mijn trolly en liep langzaam naar de lift. Ik drukte op het liftknopje en de deuren gingen langzaam open. Ik drukte op "2" Opeens zag ik 4 jongens achter een plant zitten. Dat waren ze! Ik wou uit de lift gaan maar de lift deuren sloten al..

Snel zette ik mijn trolly in mijn appartement en liep ik direct terug naar de lobby. Damn, ze waren weg. Er kwam een blondine en een brunette op me af. "Hey, nieuw hier?" Zei de Brunette. "Ja, ik ben Brooklyn. Zeg maar Brooke." Ik keek zoeken om me heen voor die jongens. Ik had geen tijd voor flauwe praatjes, ik wou die jongens vinden. "Ik ben Jo, en dat Is Camille. Zoek je iets?" Ze de kleine blondine. "Oh, yeah. Ik zoek 4 jongens.." Jo zuchtte en Camille grinnikte. Ik begreep het niet. "Oh, de 2 gekste jongens van L.A? Die zijn in het zwembad." Zei Camille. "Oh, bedankt." Zei ik gauw, snel liep ik naar het zwembad. Ik zag 4 jongens op een zonnestoel liggen. De 1ste 2 waren vrij klein. Eentje zag er colombiaans uit, en had een helm op? Hij was druk mezig met zijn mobiel. De 2de zag er wel lief uit, hij zat te lezen in een groot, en dik boek. De 3de was een stuk langer, en had erg grote wenkbrauwen. En de 4de.. De 4de.. Wow, damn, wat was DAT een hunk. Hij had een pilotenbril op, en zijn haar zat perfect. Hij deed zijn pilotenbril af, en.. Klonk als een enorme zak. "Mooi uitzicht?" Zei hij lachend. Bah, het was weer zo'n arrogante klootzak die helemaal vol van zichzelf was. Ik had zin om iets terug te zeggen. Hm. "Nee, ik keek naar die gigantic pukkel van je, ik verwarde hem even met een hindoe stip." Zei ik, en ik liep weg. Whaha, zijn blik was erg grappig. Hij keek verbaasd. Zoiets had ie natuurlijk nog nooit gehoord.

Reageer (1)

  • LiLiDuckface

    leuk verhaal ben bieniewd naar het volgende hoofdstuk!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen