Foto bij W33

Niet veel later liepen de Winx door Alfea, en keken verbaasd op toen ze gehuil hoorden in de feestzaal. Ze liepen er heen, en zagen Hannah en Jana huilend op de grond zitten.
“Wat is er?”, vroeg Flora vriendelijk.
“Wij zijn geen feeën”, huilde Hannah.
“Natuurlijk wel, anders zouden jullie niet op Alfea zitten”, zei Flora hartelijk.
“Nee, wij zijn geen feeën. We hebben niet eens magie!”, riep Jana. “En we hebben ons als heksen gedragen.”
“Jullie magie is slechts tijdelijk weg”, zei Bloom. “Faragonda zal ze teruggeven. En dat jullie zoveel spijt hebben wil zeggen dat jullie wel echte feeën zijn. Anders zouden jullie ook niet zelf naar Faragonda’s kantoor zijn gegaan.”
“Maar we kunnen het niet eens rechtzetten”, snikte Hannah. “We wilden alles opruimen van het feest, maar dat heeft iemand anders al gedaan, en nu kunnen we het niet goedmaken.”
“Jullie maken het al voor een stukje goed door het te willen opruimen, en het te willen goedmaken”, zei Layla. “En als je het echt wilt goedmaken moet je gewoon er voor zorgen dat je je beter gedraagt in het vervolg, en dat je je best doet in de lessen als je straf voorbij is.”
“Oké dan”, zuchtte Jana.
“Ik denk dat jullie nu best even naar je kamer gaan. Weet je wat, ik wilde net een lekkere thee maken. Willen jullie ook wat?”, vroeg Flora vriendelijk. Hannah en Jana knikten en gingen naar hun kamer.

Reageer (4)

  • dayxdreamer

    @Heartygirl en van daarbuiten ook ;)

    1 decennium geleden
  • Padme

    De winx zijn vollgens mij de liefste feëen in de hele magische demensie

    1 decennium geleden
  • Smal

    ooh sweet :) snel verder

    1 decennium geleden
  • droplolly

    wat zijn de winx toch weer lief

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen