Foto bij Chapter1

Ik staar naar buiten het regent zoals gewoonlijk, druppels glijden over het raam, ik kies steeds twee druppels uit, ze doen een wedstrijd welke het snelst beneden is wint. Dat doet me denken aan vroeger aan toen we nog klein waren toen deden we dat ook altijd maar in je eentje is het veel minder leuk. Ik staar nog een poosje naar de druppels als mijn aandacht ineens wordt getrokken door een wit busje dat de straat in komt rijden, de postbode! Snel ren ik naar beneden en ik trek de deur open voor dat Jaimy, de postbode ook nog maar de kans heeft gehad om aan te bellen. Hij lacht, post! Ja ja, kom nou maar zeg ik ongeduldig. Je gaat me toch niet hier in de regen laten staan, hè? Hij houdt zijn hoofd schuin en fronst zijn wenkbrauwen. Je moet toch werken? Breng ik verbaasd uit. Jij bent de laatste grijnst hij. Dat zal dan wel mompel ik en houdt de deur voor hem open. Terwijl Jaimy zijn jas ophangt ren ik naar de keuken voor een schaar. Belangrijk pakketje roept Jaimy vragend? Jep! Schreeuw ik terug. Als ik de kamer in kom met twee koppen thee zit Jaimy al op de bank, koekje erbij? Vraag ik. Ja graag antwoordt hij. Terwijl ik de koektrommel pak, bekijkt Jaimy het pakketje wat zit er eigenlijk in? Vraagt hij. Dat zie je zo wel zeg ik met mijn mond vol koek. Ik zet de koektrommel op tafel en rits met behulp van de schaar het pakketje open. Eindelijk, voorzichtig neem ik het uit de verpakking, langzaam komen de hoofden van Tom, Danny, Dougie en Harry tevoorschijn, ‘McFly - That’s The Truth’ staat er in felgele letters op de voorkant. Ik had het kunnen weten zegt Jaimy droog. Ik geef hem een tik op zijn hoofd, ga maar terug naar je postkar jij!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen