Okee, Degene die raden van wie de achternaam komt (Adkins) krijgt een rol in mijn verhaal
Succes ;p

Het is geraden door: @xShineBabex

Het is idd van Adele ;p
zij krijgt een plaatsje in mn story ;p

Okee.. ik moet me nu voorstellen ofzo dus dat doe ik dan maar.
Hooi!!
Ik ben Zsofi Alicia Adkins.
Ja ik weet het, mijn naam ziet er raar uit maar je spreekt het gewoon uit als Sofie(of sophie wat jij wilt). Verder ben ik 15 jaartjes oud en 16 augustus word ik 16. ben fan van Jonas Brothers, Cody Simpson Justin Bieber, taylor Swift, Demi Lovato, en ofcourse Selena Gomez. Verder speel ik gitaar, piano, maar mijn grootste passie is en blijft toch drummen! Mijn hobby’s zijn muziek maken/luisteren, zingen, hyper zijn met m’n Besties, Skaten en shoppen. Oh, en ik houd van nagellak. verder vinden m’n ouders me een vervelend en hyperactief kind. daarom hadden ze het "leuke" idee om me op een kamp te dumpen... Lees je de sarcasme?.. Ik mocht zelf het kamp uitzoeken. Het is een jongenskamp, en gezien ik en meisje ben mocht ik er eerst niet heen van mn ouders, maar ze hebben gebelt enzo en nu mag ik er toch heen! lekker als enig meisje. Ik ben altijd al "One-Of-The-Guys" geweest, dus dit kamp word wel leuk hoor! maar ik moet wel de hele zomer mn besties missen ;(. Laten we gewoon beginnen met mijn verhaal.. morgen vertrek ik.

Reageer (4)

  • Skyway

    Hmm klinkt leuk..

    1 decennium geleden
  • finecandy

    Verder!! En de achternaam is van adele.
    Xzies ps je schijft vet goed

    1 decennium geleden
  • Elevator

    verder leuk verhaal

    1 decennium geleden
  • annoyingx

    Ghehe, ik ging op google opzoeken wie zo heet, ik kwam uit op Adele Adkins ? :$

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen