Welkom, op het Grande École Pour la Danse Classique. Een school, waar ieder tienermeisje van droomt op te zitten. Hier leer je de fijnste kneepjes van het ballet . Je wordt er hard aangepakt, maar het resultaat is prachtig. Hier zou de grootste voorstelling van het jaar worde gehouden, en het zou zelfsprekend zijn dat zij de rol zou krijgen. Met haar elegante bewegingen, en haar perfecte gezichtsuitdrukkingen. De leraren, begonnen spontaan Franse woorden eruit te gooien wanneer ze haar oefeningen zagen. Ze was het gelukkigste mens op aarde wat je op dat moment kon vinden, niks kon haar kapot maken. Haar droom zou uitkomen, en ze zou naast wereldberoemde sterren staan. Ze zag zichzelf al, op van die grote posters die voor de theaters hingen. Vanavond in de theaters, de wereldberoemde Isabella! Zouden de posters schreeuwen. Mensen zouden uren, in de wachtrij staan om ook maar één kaartje te bemachtigen. Ze zou van het geld een mooi huis kunnen kopen in Paris, en daar wanneer ze rond de dertig was lekker van haar leven kon genieten. Maar door één klein onvoorzien iets, viel dit in duigen. Maar ze weigerde op te geven, zelfs wanneer, iedereen om haar heen dat al had gedaan. Dit is het verhaal van de 17- jarige Isabella Grantham, een meisje welke weigerde haar droom op te geven.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen