Lekker lange & oversekste :) .


enjoy.. :))

hierna gelijk nog een :))

Het weekend vloog om , de eerste dag van school kwam er weer aan. Eng om alweer naar een nieuwe school te gaan. Maar sinds haar ouders zijn gescheiden gaat ze in Mystic Falss naar school. Ze droeg haar zware rugzak naar school. Ze hoefde niet ver te lopen. Hooguit 10 minutjes. Op het plein was de eerste die haar opviel ; die broer van Damon. Ze liep naar hem toe. 'Hee...' Hij stond bij een meisje met bruin haar. Ik glimlachde naar der. Ze glimlachde terug. Er kwam een getint meisje bij zijn, ze was erg aardig. Alleen ze wou zo graag dat ik die sjaal afdeed, maar ik blijf Damon trouw. Voorderest was school leuk.

Ik reed met Stefan naar zijn huis, aardige knul. Maar hij zei niet veel. Totaal niet Damon dus.

Ik was bij hun huis, ik werd door Damon begroet met een lange zoen. Stefan liep vol argwaan verder. Het maakte me niet uit. Ik duwde hem op de bank. Ik zat op hem. Het zoenen werd heftiger. Zijn adem werd zwaarder. Ik trok zijn blouse uit, ik aaide met mijn handen over zijn buik. En stopte met zoenen. Ik trok mijn jas en trui uit. Daar zat ik dus in een hemdje, zijn handen verdwenen onder mijn shirt. Ik zoende hem weer. En zo gingen we door...

Reageer (1)

  • Tatia

    haha verder!
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen