We zaten ongeveer een uurtje in het vliegtuig, wat betekend dat we nog zo’n twee uur te gaan hebben. Op dat moment kwam er een knappe man binnen lopen. Ik herkende hem als Jason, alleen had hij zich net omgekleed waardoor ik hem in eerste instantie niet had herkend. ‘Nogmaals welkom allemaal, ik ben blij dat jullie alle vijf zijn gekomen. ‘ glimlachte hij. ‘Duh, we willen op tv komen. Logisch dat we er zijn.’ Zuchtte één van de twee vervelende mensen. ‘Ik snap niet dat die twee geselecteerd zijn.’ Mompelde Jason. Hazel begon te lachen om de opmerking van Jason en ik kon mijn lach nog net onderdrukken. ‘Ik zal jullie nu gaan uitleggen wat de bedoeling van dit programma is.’ Begon Jason. ‘Ach wij gaan toch winnen.’ Zei een van de vervelende, naamloze, meiden. ‘Ik zal jullie pret maar direct bederven. Jullie twee zullen geen team vormen.’ ‘WAIT! WAT?! Mag ik niet samen met Shayna?’ gilde de ander er door heen. ‘Nee. Er zullen ook vijf jongens mee doen aan dit programma. Elk meisje wordt aan een jongen gekoppeld. Samen moeten jullie allemaal opdrachten gaan voltooien. Dit is niet zoals de meeste programma’s. Hier zullen weinig tot geen mensen het spel verlaten.’ Glimlachte Jason. ‘En toch vind ik dat Leah en ik een koppel moeten vormen.’ Zuchtte Shayna. Nu hebben de vervelende meiden eindelijk namen gekregen. ‘Ik zal de groepsindeling alvast vertellen. Nikki, jij wordt gekoppeld aan de jongen die Harry heet. Hazel jij wordt gekoppeld aan Louis. Shayna jij wordt gekoppeld aan Zayn, Leah jij wordt gekoppeld aan Liam en Anne jij wordt gekoppeld aan Niall.’ Glimlachte Jason. Oke horen die namen me iets te zeggen ofzo? Jason kijkt zo geheimzinnig. ‘Onthoud één ding. Jullie zijn niet voor niets uitgenodigd. Elk van jullie is speciaal. ‘ zei Jason en hij liep weg. Oke, zo iets vaags heb ik nog nooit mee gemaakt.

Reageer (10)

  • Casanova

    Anne ik ben jaloers op je, haha.

    1 decennium geleden
  • Ro

    Team Hazel and Louis <3

    1 decennium geleden
  • Queensbury

    Nooooh, waarom zit Zayn aan een bitch?!

    1 decennium geleden
  • theguardian

    NEE.
    Zayn zit vast aan een vervelend meisje.
    arme hij (A)

    snel verder x

    1 decennium geleden
  • xkerstmanx

    <3
    :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen