Snel liepen ze allemaal het bos in.Een vampier,met kille,koolzwarte ogen zat ineengedoken, klaar om een jonge,vrouwelijke centaur aan te vallen.Zij zat met haar handen op haar kastanjebruine haar neer te knielen om zichzelf te beschermen.Net toen de vampier wilde aanvallen schreeuwde Peter:’STOP!’De vampier in kwestie keek hem met een moordlustige blik aan.Hij wist natuurlijk wel dat hij de Hoge Koning was,maar hij was maar een jonge vampier en kon zijn dorst niet negeren.Hij stond razendsnel op en liep op Peter af,zijn puntige tanden bloet grijnzend.Hij zou er geweest zijn moest Caspian niet aan het verhaal van Doctor Cornelius gedacht hebben en in een beweging nam hij zijn zwaard en nam het initiatief een arm van de vampier af te hakken.Lucy begroef haar gezicht in de eerste de beste persoon die het dichtst bij haar stond.De vampier gilde het uit en de arm begon uit het wilde weg te bewegen.Alle meiden die nu nog keken,gilden het uit.Al snel hadden de jongens door hoè je die vampier ook alweer kon verslagen en scheurden zijn ledematen af elkaar.Het klinkt geweldadig en gemeen,maar die vampier wilde een onschuldige centaur aanvallen,die Susan al de hele tijd onder haar hoede had genomen.Wanneer de vampier in stukjes was,zat hij met al zijn ledematen te bewegen maar Caspian keek dan verwachtingsvol naar Raven,die het direct begreep.Ze nam niet eens de moeite om haar verandering achter een boom te doen maar vervormde tot haar drakenvorm.Ze stootte haar vlam uit en van de vampier bleef er niets meer over,dan alleen maar as.De rest keek terug naar hen en Raven veranderde terug.’Wàt?!’schreeuwde Roy die ongezond bleek zag,’Hagedis!Moordend wezen!Ik moet niets met jou te maken hebben!’’Roy..,’zei Alex waarschuwend en er gevaarlijk kwaad uitzag.Maar Roy bleef schelden en toen Alex naar hem toeliep,deinsde hij achteruit.Maar Selena greep hem snel genoeg bij zijn arm zodat Roy hem vloekend aankeek en geschrokken naar het kasteel rende.’Ik ga wel naar hem,’zei Susan zuchtend,liet de centaur moederlijk los,en zorgde dat Bella haar vasthield.Toen ging ze lopend Roy achterna.Achter hen weerklonk geritsel en in een reflectie draaiden ze zich om.

Reageer (2)

  • Pylae

    Je kan zien van wie hij die reflecties heeft..

    1 decennium geleden
  • HARREH

    Wow, Roy barst los. :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen