I move
maar..... hier is er nog een stukje
en als je je afvraagt of mason & ash samen zyn, ze zijn dus niet samen geweest :o
is ingewikkeld uit te leggen ;d
[ Ashley-Jane Smith's POV ]
'WAAAT??!!' riep ik geschrokken, 'sorry lieverd maar'. 'IK HAAT JE!!' riep ik luid en liep de trap op naar m'n kamer. Ik liet me op mn bed vallen en zuchte diep, 'stomme vader heb ik' mompelde ik. Ik hoorde iets vanuit het raam, ik zette me recht en keek naar het raam. Er kwam iemand uit het raam, 'Mason??!' riep ik. ik liep naar hem toe en knuffelde hem, hij nam me vast en keek me aan. 'Wat is er ash??', ik zuchte en keek naar de grond. Hij liep naar het bed en trok me op z'n schoot, hij kuste m'n voorhoofd en keek me medelevend aan. 'Wat is er Ashley?' fluisterde hij in m'n oor,ik zuchte en keek de andere kan op. 'ik moet verhuizen' zei ik bijna onhoorbaar, 'Wat zeg je?' 'ik moet verhuizen' 'wat z' 'IK MOET VERHUIZEN MASON!!'. Hij nam me vast aan mn kin en keek me diep in de ogen aan, ik barste al snel uit in ranen. 'Ik ga je zo missen!', ik legde m'n hoofd in zn nek. Grootte tranen vielen van m'n wang op mason's nek, ik zette me recht en keek mason aan. Hij veegde m'n tranen voorzichtig weg en gaf me een kus op m'n haar, toen keek hij me serieus aan. 'We bellen elke dag, ok ?!' ik knikte, ' I'm gonna miss you so..' zei hij gebroken, hij wouw niet dat ik vertrok. Ik keek hem aan en gaf hem een knuffel, ' Ik jou ook mason.... ik jou ook....'
a week later..
[ Mason's POV ]
Ik loop samen met ash door het grootte vliegveld, ik keek wat vervelend rond en zuchte diep. Ik keek even naar ashley die net ook even naar mij keek, ik lachte zwak en nam haar hand vast.'Ok, we zijn er! wacht hier over 5 minuten moeten we op het vleigtuig zijn!' zei Mark (Ashley's vader) , we knikten en ik liep naar een paar stoelen, zette me neer en keek voor me uit. Ashley kwam naast me zitten en legde haar hoofd op m'n schouder,'waarom ik..' zei ze stil. Ik zette me recht en keek haar vragend aan, 'Ik wil niet weg mason' ik zag de pijn in haar ogen. Ik nam
haar vast en drukte haar goed tegen me aan, 'ik ga je zo missen ash,belooft dat je me elke dag belt'. 'Belooft mason, wil jij het tegen desteny en de andere, ik bel ze wel als ik aankom en jou ook', ik knikte en lachte. 'Kom ash het is tijd!' riep haar vader, we stonden op en knuffelden elkaar nog eens goed. ' ik ga je missen ash!' ze liep naar haar vader 'ik mis je nu al mason!!' riep ze, ze zwaaide en gooide een luchtkusje naar me. ik ving hem op en legde m'n vingers op m'n lippen, ze lachte en zwaaide nog eens snel en toen was ze weg.....
Ik zuchte en draaide me om, richting huis.
reacties zijn lief
Reageer (2)
SNELverder!!!
1 decennium geledenWeet je wat ook lief is?
1 decennium geledenJij die op fucking msn of fb komt, kwil metj chatten
Ow, en weet je wat ook lief is?
Puppy's (niet dat- dat wat uitmaakt, maar ze zyn gewoon schattig)