Foto bij ~OO8.

Als we allemaal klaar zijn met eten zetten we allemaal onze borden op het aanrecht en ploffen neer op de bank. Er hangt even een tijdje een ongemakkelijke stilte todat Caitlin haar mond open doet. ''Zeg jongens, het is nu al bijna 7 uur, zullen we anders nu al gaan? Dan kunnen we nog eens lekker dronken worden!'' Ik grinnik en knik waarna ze meteen opstaat. ''Waar wachten jullie nog op dan? Come on..'' Ze pakt allebei onze polsen vast en begint eraan te trekken. Met tegenzin staan we op en lopen achter haar aan naar de voordeur. ''Euhmm, Justin, nemen we jouw auto?'' Vraagt ze al lief-knipperend met haar ogen. ''Yeah, sure.'' hij graait de autosleutels uit zijn zak en we lopen met zijn drieën naar de auto. Justin start hem, rijd de oprit af en rijd rechtstreeks naar onze bestemming.

Als we uitstappen begint Cailtin meteen te gillen en te springen. ''Oeehw, ik heb er zooo'n zin in!'' Zegt ze al huppelend naar de ingang. ''Yeah meid, LET THE PARTY BEGIIIIIIIN!!!'' Gil ik en huppel vrolijk achter haar aan. Ik kijk even achterom naar Justin, maar er is nergens een Justin te bekennen... Ik kijk nog een keer rond en ga stil staan. ''Cait, waar is die snotaap?'' Ik kijk haar scheef aan en wacht op antwoord. ''Nou je het zegt, geen idee, hij liep toch gewoon achter ons? Maaruuh, wacht jij hier even op Justin, dan ga ik naar de wc, ik doe het bijna in mijn broek!'' Voordat ik antwoord kan geven rent ze al weg met half-gekruiste benen. Ik grinnik en draai me om om terug naar de auto te lopen. Waar zou die snotaap uithangen? Als iemand op mijn schouder tikt draai ik me om. ''Avery, ben jij dat?'' Ik kijk recht in het gezicht van mijn ex-vriendje, die ik een jaar geleden gedumpt had omdat ik er achter kwam dat hij met meerdere meiden vreemdging. ''Oooh, hee! Jeetje, David, jou heb ik lang niet gezien!'' Zeg in nep-vrolijk en zet een fake-glimlach op. ''Hoe gaat het nu met je? Je ziet er hot uit.'' Hij bekijkt me van top tot teen en likt zijn lippen af. ''Weetje, ik mis je wel hoor... Je was best een lekker wijf.'' Hij kijkt me met een enge grijns aan en trek mijn wenkbrauw op. ''Nou, lijkbaar niet goed genoeg, want je had zat andere meiden naast mij, weetjenog?'' Ik wil me omdraaien en weglopen maar hij trekt me terug en drukt snel zijn lippen op de mijne. Ik probeer me met alle macht los te wurmen, maar niks werkt. Hij blijft me heel stevig vasthouden. Als ik zijn tong tegen mijn lippen aanvoel, word hij van me af getrokken. ''Stop touching my girl, asshole!'' David kijkt om en kijkt mij dan weer snel aan. ''He-heb j-jij een relatie met J-justin Bieber?'' Dat laaste kwam er op een kinderachtige manier uit en hij kijkt me aan met grote ogen. Ik sta nog een beetje perplex van de plotselinge reddingsactie, dus weet niks uit te brengen. ''Ja, klopt, inderdaad.'' Hoor ik Justin zeggen. '' David maakt een bespottend lachje en wend zich tot Justin. ''Je mag die slet hebben. Ze neukt toch voor geen meter. Du-'' Verder komt hij niet als hij met een harde klap de vuist van Justin in zijn gezicht krijgt en op de grond valt. ''Shut up man, she's amazing. Just never-ever touch MY girl again. Understood?!'' Justin kijkt hem met een dreigende blik aan en David knikt zachtjes. ''Come on, shawty.'' Hij steekt zijn hand naar me uit die ik dan toch maar aanpak. Als we voor David uit het zicht zijn, rukken we onze handen meteen weer uit elkaar. ''Waarom deed je dat?'' Snauw ik meteen. ''Nou zeg, geen bedankje? Hij randde je gewoon aan.'' Hij staat me met opgetrokken wenkbrauwen aan en draait zich vervolgens met zijn handen in zijn zakken om. ''Waar ga je heen?'' ''Naar huis, ik heb hier niet zo'n zin in.'' Antwoord hij met een teleurgestelde stem. ''Nee wacht! Sorry, inderdaad bedankt. Het was echt superlief. Dankje dat je me gered hebt.'' Gil ik hem achterna. Normaal bedoel ik dit sarcastisch, maar nu meende ik het. Hij had me inderdaad gered. Wat zou David gedaan hebben als hij er niet was geweest? ''JUSTIIIN!!'' Gil ik en ren hem achterna. Als ik achter hem loop trek ik hem om aan zijn schouder. ''Sorry..'' Zeg ik hijgend. -slechte conditie- ''Yeah, right.'' Hij rolt met zijn ogen en wil zich weer omdraaien. ''Nee, wacht nou.'' Met een zucht draait ie zich weer om. ''Kom nou mee, anders zal Cait teluergesteld zijn.'' Ik kijk hem afwachtend aan en zie dat hij twijfelt. Hij wil zijn mond open doen om iets te zeggen, todat we verstoord worden. ''Zozo, hebben de tortelduifjes ruzie?'' Als ik mijn hoofd een stukje draai kijk ik weer recht in het gzicht van David. Zijn wang is helemaal rood-paars geworden en is behoorlijk dik. Justin heeft hem dus een flinke klap gegeven. ''Nee hoor, het gaat prima, bemoei je er niet mee. Dag David!'' Zeg ik sarcastisch en wuif hem weg met mijn hand. Helaas blijft ie staan en kijkt me arrogant aan. We kijken elkaar zo een tijdje aan todat Justin zijn mond -eindelijk- open doet. ''Nou liefje, ik ga naar huis dan. Ik zie je nog wel!'' Hij glimlacht naar me en wil weglopen als ik weer achter hem aan kom. ''Je laat me hier toch niet achter met HEM?'' Vraag ik verbaasd en wijs naar David alsof ie besmettelijk is. ''Komt goed hoor, hij doet je niks. Als ie iets doet bel je maar. Dag shawty.'' Hij komt een stap dichterbij en voordat ik het weet drukt hij een kusje op mijn lippen. Ik schrik ervan, maar mag natuurlijk niks laten merken. Hij glimlacht nog naar me en loopt vervolgens door naar de auto. Moet ik hem nou weer achterna? Ik wil hier écht niet alleen blijven met David! Cait zal ook al wel iemand gevonden hebben, dus daar heb ik ook niet veel aan. Maarja, aan de andere kant heb ik een hekel aan Justin. Die eikel durfde me ghfjdlsjjfh nog te zoenen ook! Maar waarom deed ie dit? Waarom deed ie zo aardig en redde ie me? Ik keek even naar David, het clubgebouw en vervolgens naar Justin. Wat moet ik nu doen?

Hey mensjes! (flower)
Een hartelijk welkom voor de nieuwe abo's! :D Lief dat jullie erbij gekomen zijn! Dit keer een lekker lang hoofdstukje, alleen is ie niet zo goed.. Maar dat komt omdat ik hele erge keelontsteking en koort heb... &Helaas heb ik een trieste mededeling. Nouja, triest... Ik ga zondag op vakantie, dus kan ik niet meer schrijven. In Egypte hebben ze namelijk geen gratis WiFi. xd Maar nu hebben jullie dus geluk, want dan schrijft Sam wat meer hoofdstukjes! Yeeeeey denken jullie nu! Want Sam kan veeeeel beter schrijven! :p Tot over 2 weekjes! ~xx

Maar wat vinden jullie nu ineens van Justin's actie? O.o



Written by: xBiebertjee

Reageer (3)

  • JelenaB

    Love it!!<333

    1 decennium geleden
  • Isle

    Verder

    1 decennium geleden
  • mgc

    Jeeeejj!!
    Snel verder <'333
    Veel plezier in Egypte <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen