Dana P.O.V

Ik werd wakker en Agnes was er niet meer. snel trok ik een skinny jeans en een topje en een setje hakken aan. Toen ik beneden kwam zat Roslalie met Emmett en Jasper op de bank en Edward zat achter de Piano. In de keuken was Esmé ontbijt aan het maken. 'Heb je Agnes gezien' vroeg ik terwijl ik op het aanrecht ging zitten. 'Die vertrok al heel vroeg' zei ze en gaf me een bakje choco's. 'Dankje' zei ik en begon te eten. Toen ik klaar was sprong ik van het aanrecht en liep naar de kamer. 'Edward mag ik je auto lenen' vroeg ik. 'Ja maar maak hem niet stuk' zei hij en wierp me de sleutels toe. 'Thanx' zei ik en liep naar buiten. Snel reed ik naar La Push. 'Agnes' riep ik toen ik op het strand aan kwam. 'WAT HEB JE MET JE SCHOENEN GEDAAN' riep ik verbaast toen ik zag dat ze ze uit trok en weg smeet. 'Hij' zei ze en wees beschuldigend naar Seth. Het was bijna het enige setje hakken dat ze had en ze stonden haar kei leuk. 'Seth foei' zei ik half lachend want ik wist al wat er gebeurt was. 'Toch nog eens van de kliffen af geweest' zei ik terwijl ik Seth een Hight Five gaf. 'Jaja lach maar' zei ze en kwam op me af lopen om me een knuffel te geven. 'Waag het niet' zei ik en sprong achteruit. Maar Seth moest volgens mij even goed maken dat hij haar schoenen had gemolt dus hield mij vast. 'En nu ben ik ook nat' zei ik en keek naar men topje. 'Dankje, ik denk lief te zijn om hier met de auto heen te komen zodat we straks droog terug kunnen maar dan word ik nat gemaakt' zei ik zielig.

Reageer (1)

  • Armadillo

    omg zo erg bedankt hea nog eentje (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen