005
‘Lionel wakker worden.’ Fluisterde Amber en ze streelde over mijn rug heen. ‘Ik lig wel goed. Mompelde ik en ik draaide me om. ‘Lionel doe niet zou flauw en wordt wakker.’ Zei Amber en ze gaf me een tik tegen mijn hoofd. ‘AU! ‘ riep ik en ik draaide me boos om. ‘Waarom sloeg je me?’ vroeg ik verontwaardigd. ‘Omdat ik liever naar jou gezicht kijk dan dat ik naar je rug kijk.’ En ze drukte een kus op mijn voorhoofd. ‘En nu uit bed met je luie hoofd.’ Zei ze en ze trok me overeind. ‘Ik wil niet uit bed, ik ben vrij vandaag.’ Zuchtte ik en ik liet me weer achterover vallen. Ik kroop onder de dekens en sloot mijn ogen weer. ‘Lionel! Pestkop!’ Riep Amber en ze plofte boven op me. ‘Au. Dat was iets te lomp.’ Mompelde Amber en ze wreef over haar arm heen. ‘En hoe denk je dat ik me voel?’ kreunde ik. ‘Eigen schuld, ga je nou mee?’zei Amber en ze keek me met een pruillipje aan. ‘Ik lig op zich wel goed zo.’ Glimlachte ik en ik drukte een kus op haar lippen. ‘Dan heb je pech want ik ga je alleen laten. En ik verwacht je zo beneden.’zei ze en ze klom snel van me af. Helaas, mislukt.
‘Nou ik ben beneden, waarom moest ik zo vroeg uit bed?’ vroeg ik en ik sloeg mijn armen om Amber haar middel heen. ‘We gaan samen ontbijten in de stad.’ Zei ze met een glimlach en ze trok zich los. ‘Kom we gaan.’ Zei ze en ze trok me mee. ‘Ik heb eigenlijk niet zo’n zin om in de stad te ontbijten.’ Mompelde ik. ‘En waarom niet dan?’ vroeg Amber teleurgesteld. ‘Omdat ik echt lui ben.’ Zei ik lachend en ik gaf een tik tegen haar kont aan. ‘Ach als je dat kan doen kan je ook mee ontbijten.’ Glimlachte Amber en ze liep de straat op. ‘Ah nee, gaan we ook nog lopend?’ jammerde ik. Amber is echt tegen me vandaag, ze wil gewoon lopen naar de stad. LOPEN!
We hadden een uurtje gewandeld en waren toen de stad in gegaan. ‘Ik wil hier eten.’ Glimlachte Amber en ze ging een terrasje op. Ik volgde haar voorbeeld en we zochten een mooi plekje uit. Niet veel later kwam er een ober aan met de kaart. Terwijl ik uitzocht wat ik wou eten voelde ik een blik op mijn gezicht branden. Ik keek op en zag een meisje naar me kijken. Toen ze door had dat ik keek veranderde haar blik in een boze blik en toen draaide ze haar hoofd weg. Oke, dat was écht vaag..
Reageer (8)
ik ben luier dan hij is hoor, ik zou net zo lang blijven liggen tot ik eruit getrokken zou worden. :W
1 decennium geledenWat een luilak
1 decennium geledenHoezo lui
1 decennium geledenSnel verderrr :"D
X
Wat een luilak
1 decennium geledenMooi geschreven
Anne bedankt voor het activeren
oeh, stiekem heeft dat meisje een hoop uit te leggen (joehoe)
1 decennium geledenSlechte zin, laat maar.
Leuk geschreven