Fifteen.Lilly's pov
Ik ben terug scheetjes!
Hierbij ben ik Margaux aka HappyForevaa heel dankbaar en dat zouden jullie beter ook zijn want dankzij haar hebben jullie verder kunnen lezen.Ze heeft namelijk-terwijl ik op vakantie was-allemaal hoofdstukken geactiveerd die ik eerder al had geschreven.
Jeuj,15 abp's en 4 bladwijzers!Hier ben ik echt superblij mee!Als jullie me nog blijer willen maken-zodat ik ook meer ga activeren-kunnen jullie heel mss reclame voor deze story kunnen maken.(Hint Hint)
Love you all één voor één <33
Hierbij ben ik Margaux aka HappyForevaa heel dankbaar en dat zouden jullie beter ook zijn want dankzij haar hebben jullie verder kunnen lezen.Ze heeft namelijk-terwijl ik op vakantie was-allemaal hoofdstukken geactiveerd die ik eerder al had geschreven.
Jeuj,15 abp's en 4 bladwijzers!Hier ben ik echt superblij mee!Als jullie me nog blijer willen maken-zodat ik ook meer ga activeren-kunnen jullie heel mss reclame voor deze story kunnen maken.(Hint Hint)
Love you all één voor één <33
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (2)
Aahw! <33
1 decennium geledenVerder!
verder!!!!
1 decennium geleden