Dus, dit verhaal is afgelopen (huil) Dus natuurlijk ff een paar mensjes bedanken die me heel goed hebben geholpen:

-Dana, voor de goede ideeën toen ik geen inspi had
-Jacintha, omdat ze gewoon de liefste persoon op de wereld is ;)
-Mijn abo's. Heel erg bedankt voor het lezen.

Dus: Klik hier voor het vervolg

Hope reist samen met Seth en Collin door Zuid-Amerika. Na een tijdje besluiten ze naar new York te gaan, om meer te weten te komen over de pack van Julie. Zij is, samen met haar broers inmiddels ook weer thuis en stukje bij beetje komen ze achter de geheimen van een duister verleden.

Ik ga er na mijn vakantie mee beginnen (eind augustus, tenzij ik een goede internetverbinding heb.)

Ondertussen: Verhalen waar ik op dit moment me bezig ben.
Impossible Love||Wolfpack||
Aurora is zeventien jaar. Na de dood van haar vader is ze depressief geworden. Daardoor heeft ze anorexia en wordt door haar moeder naar vrienden van hen, in La Push gebracht. Aurora doet er alles aan om weer naar huis te mogen. Ze wordt verliefd op Jake, maar wat gebeurd er als Seth op haar inprent?

Heartbroken||Ian Somerhalder||


Emy moet verhuizen naar New York nadat haar moeder weer eens is overgeplaatst. Ze denkt dat ze weer een verschrikkelijke tijd tegemoet gaat, maar dat veranderd als ze verliefd wordt op Ian Somerhalder.

Enchanted
I didn't know what to expect. I waited for my turn. And just befor I got on stage, he was there. It felt like myh eart was gone. At the very moment I could have spoiled everything, but I didn't. For all I knew this was a victory. He couldn't take this away from me. But embracing him wouldn't go without another thousand scars in my heart.
-Victorious-fanfic;)-


Dreamworld||Twilight||
Schrijf ik samen met Dana ;) Gewoon lezen :D

Reageer (1)

  • Emrys

    Mooi einde
    Echt zo hel droog Hoi ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen