Foto bij ~ 004: moving to Bradford

Nadat ik al mijn spullen had uitgepakt en mijn huis al had bekeken, ging ik op mijn vensterbank zitten en pakte mijn Iphone erbij. 2 new messages’ ik opende het eerste berichtje en zag dat het van Alessia was. hee lieverd, hoe is het daar. Ik mis je nu al heel erg, kan niet wachten tot de kerstvakantie kuss je liefste vriendin. Mijn ogen begonnen te prikkelen en opende snel het 2e berichtje. Roseeee! Mama zei dat we straks naar familie gaan *kots* heb zo geen zin. Dus maak je maar alvast klaar x Bella. Wat een lui kind toch, gaat ze smsen terwijl onze kamers naast elkaar zijn. Ik besloot om mijn lange blonde haar te stijlen en voorin een paar krullen te maken. Ik liep naar Bella haar kamer, om haar foundation te lenen. ‘Aah kan je ook mijn haar zo doen?’ vroeg ze lief. Ik knikte en vroeg of ze haar foundation mee wou nemen naar mijn kamer. ‘Zouden er knappe jongens op die familie bijeenkomst zijn?’ vroeg Bella. ‘Bella? Het is familie dus je kan er niks mee beginnen’ antwoordde ik lachend. Ze trok een quasi sippe gezicht en begon daarna ook te lachen. Ik had haar haar hetzelfde gedaan als de mijne en liep naar mijn kaptafel om me op te maken. Na een laagje foundation deed ik wat rouge op en mijn ogen liet ik naturel door alleen eyeliner en wat mascara op te doen. ‘En kan dit?’ vroeg ik aan Bella die haar make-up ook aan het doen was. Ze knikte blij en ging weer verder, ik trok mijn kleding aan en pakte mijn iphone even om te twitteren. Off to a family reunion, So i’m about to talk english all day #fml. Wish me luck <3. ‘Komen jullie?’ riep mama. We liepen naar buiten en stapten de auto in, ‘Wat zien jullie er leuk uit, dames’ zei papa. ‘dankjewel’ zeiden Bella en ik in koor. ‘Heb je er zin in?’ vroeg Bella. ‘Nee, de hele dag Engels praten’. Antwoordde ik en ze zuchtte diep en staarde weer vooruit. Dit gaat een superdagje worden! Het sarcasme druipt er echt vanaf. Hoe ga ik dit overleven? Vorige keer toen we naar familie heengingen was het zó saai.

Reageer (5)

  • MCourtois

    Mooi !

    1 decennium geleden
  • xDejavuu

    Echt goed (lol) snel verder !!(Y)

    1 decennium geleden
  • xMisslisanne

    snel verder,, te leuk verhaal :$

    (flower)

    1 decennium geleden
  • ZeldaX

    lof lof lof dis(H) gheghe mooi prachtig amazayn engels ;)
    but siriously, it's briliant!(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • xBarcelona

    hmm nu word het vast wel leeuk(A)
    ik heb zo'n voorgevoel x'D
    snel verduuuuuur<33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen