Sorry sorry sorry sorry sorry dat het zo belachelijk lang geduurt heeft allemaal... Het spijt me echt heel erg. Ik maak het goed met jullie, het einde nadert, dus het duurt niet lang meer of jullie zullen weten wie de vampier is... Voor nu vind ik het nogsteeds leuk om jullie verdachten en jullie theorieen te horen, zien, lezen, ruiken, proeven, etc. ;)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Heartstrings

    Dirk Jan.
    Dat was en blijft mijn besluit.
    Maar zo niet, dan heb ik het verkeerd.
    Logisch. Yeah.
    Maar die maniak is echt maniakistisch, gestoord, net als vannacht in mijn droom, toen ik bijna vermoord werd door Bruno Mars, of een look a like.
    Ik dwaal af en nu verder!!! ;D xxxx

    1 decennium geleden
  • Lilrockstar

    Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Hurts

    Omg omg omg.
    Goed. Laat me denken.
    Sjeus. Ik kan niet meer denken. Breezer...?
    Hmm.
    Het is de band niet. Iig. Bart is ook afgestreept. Als hij dat al niet was. Hmm.
    Ik denk dat ik bij Yves blijf... Het is iig geen lid van Pegasus Bridge. Die zijn Engels en weten sowieso de weg in NL niet.
    Tja. Dan toch een van de crewleden? Of gewoon iemand die zich voordoet als fan? Nee. Dat kan niet. Yves. Ik blijf bij Yves.
    Ga iig maar snel weer verder, ik wil het nu weten ook.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen