Jazzlyn
River en ik zitten nu in de kleedkamer van de jongens te wachten totdat ze terug komen van stage practice om kennis te maken. Er zitten nog 6 andere danseressen naarst ons:
Angel
Alice
Chayenna
Bibi
Coco
Vanessa
ze leken me allemaal best aardig, op Bibi na dan die zat alleen maar arrogant voor om zich heen te kijken. Op dat moment ging de deur open en verscheen de mooiste jongen die ik ooit had gezien "Hallo dames" zei de jongen, ik wist dat one direction 3e was geworden bij x factor maar ik wist echt niet wie wie was en had ook nog nooit een filmpje of foto van ze gezien. "Ik ben Louis Tomlinson lopen jullie maar achter mij aan naar de rest" en hij wenkte ons we stonden allemaal op en liepen achter hem aan. Er stond een vijftal jongens op het podium te wachten "nou laat maar zien wat jullie kunnen een voor een" zei Louis "wij zitten in de zaal" ik liep achter hem aan want ik hoefde natuurlijk niet te dansen en ging ook in de zaal zitten ik stelde me even voor aan de jongens en ging toen naast hun zitten. Als eerst was Coco aan de beurt en ze stelde zich even voor, toen begon ze te dansen.
toen was Vanessa
Toen was Chayenna
Toen was Bibi
Toen waren Angel en Alice die samen dansten
Toen was vanessa
en tot slot River
"okee jullie wil ik allemaal wel als achtergrond danseressen" zei Harry en de rest van de jongens stemde in.
Er zijn nog geen reacties.