Foto bij River

"Blieb Blieb" hoor ik mijn telefoon afgaan. ik zit net in bad en neem op "haai met River" "Hey River met dain McFly" hoor ik aan de andere kant van de lijn, "Hallo Dain wat kan ik voor je doen?" vraag ik, "Nou ik ben de manager van One direction dat is een boyband heb je enig idee?" vraagt hij aan mij. "Ehmm nee sorry nog nooit van gehoord" zeg ik beschaamd, "Nauja wij vroegen ons af of jij misschien voor ons zou willen dansen?" vroeg Dean "Ja hoor lijkt me leuk" zij ik, "nou dan laat ik je morgen ophalen bij je appartement om even kennis te komen maken oke?" vraagt hij "ja helemaal toppie" antwoord ik vrolijk, "Doei" en ik hang op hmm ik vind het altijd leuker om op het podium op te treden dan in clips. "HEE JAZZ" schreeuw ik vanuit de badkamer, ze komt verbaast de badkamer in gelopen "ja?" vraagt ze. Het maakt me niet zoveel uit dat ik in bad zit we zijn toch allebei meisjes? "Ik heb een opdracht voor een ene boyband dus we gaan weer reizen" zeg ik "oh gaaf hoe heten ze?" vraagt ze nieuwsgierig "one direction" antwoord ik "no way" zegt ze verbaast "die waren dit jaar 3e bij xfactor. nu is het mijn beurt om verbaast te kijken "gaaf" zeg ik.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen