Chapter five
point of vieuw Mary
Diezelfde avond ging ik vroeg naar bed. Ik was juist een beetje aan het indommelen toen mijn gsm aangaf dat er een bericht binnenkwam. Half slapend taste ik naar het toestel en wreef eens door mijn ogen, vooraleer ik het berichtje opende.
How are U?
Hope you doing fine.
Audrey gave your number to me.
Hope U don't mind (?)
xx Harry'
Een grote glimlach verscheen op mijn gezicht toen ik de woorden voor de derde keer overlas.
Twijfelend gleden mijn vingers langs de knopjes van mijn gsm. Zou ik nu al terug sturen of kwam ik dan te gulzig over. Uiteindelijk besloot ik hem een berichtje terug te doen.
I'm O.k. Thanks for asking.
And what about U?
xx Marie
Voor dat ik kon beginnen met twijfelen drukte ik op het verzendknopje en had bijna direct weer spijt. Met een zenuwachtig gebaar knipte ik het nachtlampje aan.
Niet veel later begon het toestel weer te trillen.
Sorry that I didn't text you earlier.
There was alot of work to do
How was your day?
xx'
Op mijn scherm verschenen telkens weer woorden die ik direct erna ook weer verwijderde.
Het gebeurde niet snel dat ik niet wist wat te zeggen. Die jongen deed iets met me en ik had geen idee wat het was. Ik kende hem eigenlijk niet eens. De foto had me helemaal ondersteboven geblazen. Het was vreemd dat zo'n plaatje zo een groot effect op iemand kan hebben.
Audrey and I have got a really good time.
We talked a lot.
Are U a friend of Zayn? Audrey's boyfriend?
xx'
Met een diepe zucht draaide ik me om en staarde naar het zwakke schijnsel van mijn nachtlampje. Nauwelijks beseffend dat dit echt gebeurde, dat ik dit niet droomde.
Zayn is a very good friend of my.
He would never ever hurt Audrey,
he really loves her.
So, don't be afraid
xx'
Een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht. Ergens waren zijn woorden een geruststelling voor me. Maar hoe kon het dat hij wist dat ik bang was om Audrey te zien lijden? Hoe kon het dat hij wist hoe onzeker ik me voelde over de toekomst van mijn vriendin? Wist hij het misschien? Had Audrey het hem verteld? Wist Audrey eigenlijk hoe ik me voelde?
hurt Zayn too. I can see in her eyes
she loves him.
How did you know I was afraid?
xx'
Na een tijdje werden mijn ogen zwaarder en zwaarder totdat ze uiteindelijk dicht vielen. Ergens in de verte hoorde ik mijn gsm trillen, maar ik reageerde er niet meer op.
Ik was al te ver weg in dromenland.
Reageer (2)
UGH KIND!! Wie valt er nu in slaap alsie aan het smsen is met Harry!!! Dat vind ik wel héél slecht!
1 decennium geledenSnel verder!
Noonononononooooooo! Word wakker!
1 decennium geleden