Foto bij Janice~28-02'11

Samen met Andy loop ik door de stad, morgen ben ik jarig en moet nog het een en ander hebben.
Mijn vader Jaxon en Jazmijn zijn alles aan het klaarmaken, want mijn moeder en mijn ow zo lieve broertje Justin, waarmee ik dit jaar onze verjaardag vier, in Amsterdam.
'we kunnen hier ook even kijken' zegt Andy terwijl hij wijst naar een H&M winkel 'ja, kan' zeg ik terwijl ik hem de winkel in volg.

Nadat ik wat kleren heb gekozen, lopen we weer naar buiten.
Opeens hoor ik dat mijn mobiel gaat, ik pak hem en zie dat Justin belt, ik neem op 'Janice hier, ik ben er nu niet, dus Justin, val me niet lastig, ben op reis naar Antactica!' en hang op.
Als ik op gehanhen heb en even naar Abdy kijk, schieten we beide in de lach.
Als we uitgelachen zijn, lopen we even verder 'honger?' vraag ik hem droog, Andy knikt en we lopen een cafeetje binnen.

Nadat we gegeten hebben, besluiten we toch maar naar mijn huis te gaan.
'Ontmoet ik eindelijk de Justin Bieber!' zegt Andy droog, ik lach, 'ga zingen ofzo' zeg ik lachend.
Als we bij mijn huis zijn aangekomen, open ik de voordeur en loop de woonkamer in, daar zie ik Justin zitten, en ik ren snel laxchend het huis uit, naar het huis van Mel en Cel.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen