Foto bij Janice~The Way To School

Ik schreef net in mijn dagboek en ik wist absoluut niet wat ik moest denken van deze dag, ik was zoo bang voor de nieuwe dag.
Ik dacht diep naar maar ik kon maar niks bedenke het was zo moeilijk een nieuwe dag op een nieuwe school.
Mijn vader riep me dat ik na school moest, ik schrok ervan maar ik pakte alles in mijn tas in en ik keek naar mijn kleding, ik had me een spijkerbroek met t-shirt aan gedaan en vestje erop, ik keek uit het raam en ik dacht diep na over hoe ik school ging overleven.
Ik zuchte en liep maar naar beneden daar stond mijn vader met broertje die stonden daar te praten, ik keek naar hun en zei 'nou ik ga naar school he' mijn vader zei 'jaa hoor das goed' zei hij en hij liep weg.

Ik liep richting school er knalde een meisje tegen me aan, ik hielp der recht en ze zei 'hoi ik ben Melanie' ze keek me bang aan, ik wist niet waarom ze bang was maar ik zag een jongen achter der aan gaan.
Ik keek der aan en stopte der achter mij de jongen vroeg aan mij 'weet je waar dat blonde meisje is?'
Ik keek hem raar aan en zei 'ik weet niet zag der daar heen rennen' ik wijs naar de plaats, hij rende daar heen.
Melanie bedankte me en lachte, ik keek der aan en ze zei 'kom je naar school?' Ik knikte ze bood me aan de school te laten zien met der susje Celine we liepen ondertusse naar school.

*tijdsprong naar 28-02'11*

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen