Aurora Solis Jackson

Alice had zichzelf weer overtroffen met de versieringen. "Mag ik deze dans van u?", vroeg Seth me. "Natuurlijk.", zei ik lachend. Hij trok me naar de dansvloer. Er was een rustig nummer op en het was best gezellig. "Ik heb trouwens nog iets van jouw.", zei Seth toen we waren gaan zitten. "Sorry, wat?", vroeg ik. "Die hond van jouw." Het duurde even voor ik begreep waar hij het over had. "Oh, zij. Ze is niet van mij, ze is me gevolgd.""En wat doen we met haar dan?""Is er niet iemand die zijn hond kwijt is ofzo? Ik was niet van plan haar te houden.""Hmmm, kunnen we volgende week wel naar opzoek gaan..." We waren een tijdje stil. "Hallo.", zei een bekende stem in mijn oor. Ik sprong overeind.

"Jake.", gilde ik blij terwijl ik hem omhelsde. Ik wilde hem niet loslaten. "Hey kleine.", zei hij liefdevol. Na een tijdje tilde hij me op en zette me weer op de stoel. "Laat me raden. Je moet naar Bella.", lachte ik. "Ga je gang, Bella is daar." Ik keek hoe hij naar haar toe liep. "Heb je hem vergeven?", vroeg Seth ongelovig. "Waarom niet? Hij is er nu toch?""Jaja, maar..." Blijkbaar wist hij niet wat te zeggen. Ik keek naar buiten en schrok me dood. Jake leek helemaal over zijn toeren en werd weggeleid door een paar wolven waar ik alleen Sam van herkende. "Sorry.", zei Seth terwijl hij een arm om me heen sloeg. Plotseling had ik het gevoel dat ik op het punt stond om Jake te verliezen.

Reageer (1)

  • DUNBAR9

    Snel Verder !!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen