Foto bij De brief

een vreemde wending komt om de hoek.

Terwijl ik nog lekker was aan het slapen, werd ik grof wakker gemaakt door het geroep van Cathlinn. Ze riep:"Liam,Liam;LIam sta op er is een brief voor je!!" "Een brief voor mij?":zei ik verbaasd. vreemd dacht ik. Ik zag dat het en brief was van Rosalinda, wou hem onmiddelijk lezen maar bedacht me en vroeg aan Cathlinn van waar ze die brief had. Cathlinn antwoorde stoer:" van Nick, Fyi ik heb een date met hem,eindelijk.Ik zie hem graag grote broer." "Ik weet het Cathlinn, het komt allemaal goed,*zucht*." "Maar euhmm.. broetje lief lees u brief maar en vertel me alles wat er in staat.

[/center]De brief[center]

[/right]Lieve Liam,
Het eerste wat ik wil doen is me exusere voor het gedrag van Demi,sorry daarvoor. Je vraagt je waarschijnelijk af wat ik in de jongens kleedkamer deed, wel ik was me aan het verstoppen voor Demi. We hebben ruzie gehad en het rare was het ging over jou. Ik zie je altijd lopen op de speelplaats en denk dan wat is hij cute maar dan verstoort Demi altijd die droom door je aftebreken.Ik wil zo graag naar je toe komen maar Demi houdt me tegen. Waarom heeft ze die stomme regel want ik wil je graag beter leren kennen.Wat ik van Demi haar verhalen heb gehoord ben je kei romantisch. Wil zo graag eens even met je alleen zijn. Maar ik ga deze brief afsluiten Demi komt binnen.
[right]
Liefs Rosie *kus*
Ik liet zich vallen op zijn bed met de brief in mijn handen en dacht dit is mijn kans.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen