Aurora Solis Jackson

Maar dat nam niet weg dat ik idioot vroeg werd wakker gemaakt. "Kom je Aurora?", vroeg Alice. Ze gaf me mijn jurkje. "Rose doet zo je haar terwijl ik met Bella bezig ben.""Jij geniet hier echt van hè?", zei ik terwijl ik mijn deken weer over me heen trok. "Het is half vijf laat me alsjeblieft nog een uurtje slapen.""Nee, er is nog te veel te doen.""Jullie hebben de hele nacht gehad. Wat hebben jullie gedaan?""Nou de jongens waren er niet, dus we waren maar met z'n drieën.", legde Alice uit. "Wathever." Nadat Alice me in het jurkje had geholpen, ik had een hekel aan ritsen, kwam Rose die mijn haar ingewikkeld opstak. Ik wilde helpen, maar Alice liet me nergens mee helpen. Ik schudde mijn hoofd. Rose daarentegen liet me tegen Bella aanleuteren zodat ze rustig haar haar kon doen. Alles bij elkaar was het best grappig. Bella was super zenuwachtig en had duidelijk niet goed geslapen. En ze was bang om inslaap te vallen. Alice had beledigd gereageerd. Nou ja, je zou je nooit vervelen.

"Bella, rustig, je ziet er fantastisch uit.", zei ik tegen haar. "Nou, probeer niet ergens over te vallen en ik zie je zo." Ik gaf haar nog een knuffel en liep toen naar mijn plaats. Ik zat een beetje met mijn ring te spelen terwijl ik wachtte op Alice. "Hey.", zei Seth. "Oh, hey.""Bevalt het een beetje bij de Cullens?""Oh ja, best gezellig. Als je van de hyperheid van Alice houd." Seth lachte. "En bij jullie?""Niet veel."

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen