Hoofdstuk 15
Voor het eerst in het schooljaar hebben we eindelijk les. Ons rooster, was best saai kijk maar:
01. Nederlands
02. Nederlands.
03. Economie
PAUZE
04. Engels
05. Mentoruur
PAUZE
06. Gym
07. Gym
Het begin van de dag hadden we nederlands van mevrouw Mokketier. Het was 1 van de eerste lesdagen dus we deden nog niet zoveel. We weten ondertussen wel dat Monique best irritant is. Monique heeft vrienden gemaakt met Barry en hij begint ook een beetje vervelend te doen. (bij de leraaren.) mvr. Mokketier was een heel onzeker vrouwtje. Ze kon de kinderen niet aan en ze had al vijanden gemaakt met niemand minder dan; Monique en dus ook Barry.
Iedereen was gewon rustig een verhaaltje aan het lezen in het lesboek. Toen Monique begon te praten met Nassim. Mvr. Mokketier liet ze een beetje gaan, maar toen ze een kwatier later nog aan het praten was greep zo toch nog in. (begrijpelijk) Monique die een banaan mee had* haalde de banaan uit haar tas nadat mvr. Mokketier klaar was met het ingrijpen.
Cynthia die iets niet goed snapte vroeg aan de lerares; wat betekent Capriolen? Mvr. Mokketier legde het uit doormiddel van het boord. Toen mvr. Mokketier naar het boord gericht was gooide Monique de banaan..... ze miste. Mvr. Mokketier rende half huilend naar het kernteam leider mr. Tromp. Hij kwam rood aangestormt. Hij had al een vermoeden wie het gedaan had en nam dus Monique mee naar zijn kamertje.
Even later hoorde we dat monique geschorst was.
De rest van de dag verliep rustig..
.
Er zijn nog geen reacties.