Foto bij 22.

Toen ik beneden in de keuken kwam, zag ik tot mijn verbazing Finn ook aan tafel zitten. Hij glimlachte me breed toe terwijl ik tegenover hem plaats nam en mijn moeder een schaal met spaghetti op tafel zette. ‘Oké, schep maar op,’ zei ze tegen mij, toen ze zelf naast me ging zitten. Vlug schepte ik de lekker ruikende spaghetti op mijn bord, voordat ik de schaal doorgaf aan Finn en snel begon te eten. Toen ik mijn eten op had ruimde ik de spullen snel op en wilde de keuken uit lopen. ‘Oké, ik ga, doei.’ Vlug liep ik weer naar boven en trok sportkleren aan en pakte mijn Ipod die ik snel in mijn zak propte. In mijn haar maakte ik een vlugge staart en liep naar beneden. Net toen ik de deur uit liep, hoorde ik iemand mijn naam roepen. Finn liep naar me toe. ‘Wat ga jij doen?’ vroeg hij, toen hij me zag. Ik keek even naar mijn kleren en terug naar het knappe gezicht van de jongen waar ik voor begon te vallen. ‘Ik ga hardlopen. De enige manier hoe ik alles naar binnen kan proppen en toch dun kan blijven.’ Ik glimlachte wat schaapachtig. Finn grijnsde. ‘Aha, goed plan. Wel, ik moet gaan, anders gaat mijn moeder zeuren dat ik te lang van huis ben.’ Hij stak even zijn hand op en liep van me weg, terwijl ik even zwaaide en de deur achter me dichttrok. Ik duwde mijn oortjes in mijn oor en zette mijn muziek aan, voordat ik begon te rennen.

--
Hoi! Dit is het laatste deel die ik post deze twee weken. Omdat ik morgen op vakantie ga en niemand heb om voor me te posten. Maar ik heb misschien Wifi op de camping waar ik naartoe ga, dus ik ga proberen iets te posten. Verwijder alsjeblieft je abbo niet, want ik schrijf na die twee weken (of ergens tussen in) gewoon door. 'xx

Reageer (4)

  • xxMissJonas

    Verder!!
    Veel plezeir in Spanje hoop nog steeds dat je wifi hebt :$
    xx

    1 decennium geleden
  • McGuiness

    Finnie<3

    1 decennium geleden
  • Joshifer

    Ahhh, waarom ging Finn niet mee rennen (A) Samen hardlopen. Hoe romantisch =D Maar helaas.. ;p Veel plezier op vakantie!

    1 decennium geleden
  • PancakeHERO

    Verder ;D <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen