"Hieronder staan zes nummers. Achter elk van deze nummers gaat een plaats ergens op deze aardbol schuil. Je zegt in een reactie welk nummer je wil en ik stuur je een pb'tje met welke plek bij dat nummer hoort. Je SA speelt zich dan af op die plek, in een zelfgekozen tijdperk en een zelfgekozen gebeurtenis. De SA moet min. 1000 woorden tellen. Taal mag Nederlands of Engels zijn. First pick!"

Opmerkingen:
- DIt is opzettelijk heftig. En niet alleen om mijn frustraties van me af te schrijven, maar ook om anderen te laten voelen hoe het is om gepest te worden.
- Nee, dit geweld komt niet van het teveel spelen van videogames, zoals het geweld elders in de wereld wordt verklaard.
- Ik heb expres namen weg gelaten, behalve de naam van de ik-persoon.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Histoire

    Volledig met Sanne eens
    Dit is echt zo mooi geschreven
    ik kreeg ook kippenvel toen ik het las
    En best wel heftig

    <3

    1 decennium geleden
  • DreamersDisease

    Manon, dit is echt heel mooi geschreven ik zat echt met tranen in mijn ogen. Hoe kunnen mensen niet snappen hoe erg pesten kan zijn, dit is echt heel heftig en dat is de realiteit soms ook. Echt petje af voor dit schrijfwerk.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen