vervolg van 5 :D
(K) samantha

voor de mensen die mijn serie van Jij En Je Stage In Het Ziekenhuis maken hij is al over de 200X gemaakt dus vanavond feestje bij mij thuis:P

yeah! en nu uitkomst
shit shit shit kut quiz!

on your way the the forbidden land
jullie vlogen terug naar de grond en zag dat de rest van die dingen zich terugtrokken. bill: nou als dat een team-work is dan weet ik het ook niet meer *jullie gaven elkaar een high-5* jij: sinds waneer heb jij leren te vliegen :p bill: sinds waneer heb jij leren te vechten met een stok:P jij: ach tis niets:$ bill: kom op we gaan. henderik liet de poorten open maken, en shaterik ging mee. jullie liepen naar buiten door het gras, en overal mooie uitgebloeide bloemen. shaterik; jullie moeten weten dat er regels zijn verbonden aan dit land en als je een minimoys bent en als je die regels overtreed dan moet je bestraft worden en . bill fluisterde in je oor ,, stopt hij ooit nog eens met praten?'' jij: zegt de persoon wat altijd veel te veel praten zoals hij net zoveel deed als vroeger:P bill gaf je voorzichtig een por in je zij. shaterik: luisteren jullie eigelijk naar mij? jij: misschien. shaterik: okej nou voor iemand die het wil weten, we moeten de rivier over maar hoe gaan we dat doen? bill: zwemmen? shaterik: onmogelijk. jij; en waarom is dat onmogelijk? shaterik: minimoyzen kunnen niet tegen water dus ook niet zwemmen. jij: kom op dat meen je niet? bill: nou lekker is dat zeg. jij: okej iemand een idee? shaterik: we nemen die brug daar hij wees naar een oude houten brug die over de rivier liep. jullie liepen er naar toe. je zag nu pas dat de brug gewoon ieder moment uit elkaar kon vallen. jij: zeker weten dat we der overheen willen? shaterik: we moeten, als jullie teminste naar het kasteel van het verboden land willen. je gaf een zucht en liep voorzichtig naar het begin puntje van de brug. shaterik liep voor op, jullie konden niet tegelijkertijd der op dus moesten jij en bill w8en. shaterik bereikte bijna de andere kant. bill: wil jij voor of? jij: ga jij maar eerst ik kom dan wel. bill: zeker weten? jij: zeker weten je gaf hem nogen glimlach. shaterik was nu aan de overkant. bill pakte het touw vast en stapte op de houten planken. hij wankelde op de brug. je hoorde een vreemd geluid en keek naar een touw wat van de burg afkomstig was en wat in de grond vast zat met een grote pin. je zag dat het touw aan het scheuren was. en je zag dat bill het moeilijk had. jij: bill!! rennen!!! nu!!! je rende de brug op achter bill aan. bill merkte dat er iets niet goed was en volgde jou advies op. jullie rende bill was nu over de brug jij was er bijna toen de brug naar beneden viel. je kon je nog niet aan de rand van de grond vast pakken. bill pakte meteen jou handen. en riep hou vol.

Reageer (3)

  • zombiefreak

    weiter

    1 decennium geleden
  • Wunder

    ik heb nu je 2de reactiegezet:P:P
    snel verderrrrrrrrrrr:D:D:D:D:D:D
    en laat me weten wanneer de volgende er is(lol)(cool)


    xxmelissa:D(K)

    1 decennium geleden
  • Kaboeki

    S TO THE UPER
    Z TO THE ALIG
    V TO THE ERDER
    I TO THE LOVE YOU (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen