Foto bij 'Tom, can you say I love you, Ludo?'

'Tom, can you say I love you, Ludo?'

hoe reageert Tom hierop? maar hoe Ludo?

'Tom, can you say I love you, Ludo?'
'I love you.. what?'
'Ludo, Ludo!'
'But I don't love Ludo, so I can't say it!'
'Please, please!'
'Who's Ludo? Maybe that's an ugly man!'

“Ludo?” vraagt het meisje. “Hey ” antwoord ludo. Hij glimlacht, eens zien of ze zich aan haar belofte heeft gehouden. “hij wilde het niet zeggen.” Zei ze. “wie wilde wat niet zeggen?” “hij, Tom,wilde het niet. Hij zei dat je misschien wel eens een ugly man zou kunnen zijn.” Hij, ludo zuchtte. “nou, jammer” zei hij teluergesteld. “je had het nog wel belooft” “ja dat weet ik maar ik het eht wel gefilmd, thuis laat ik het je zien.” Zei het meisje met het bruine lange haar. “geniet vanavond, en zorg dat je morgen nog verslag kunt uitbrengen in geuren en kleuren dus dat je niet je schor gilt.” Adviseerde Ludo haar. Ze glimlachte. En liep de andere meiden van de meet and greet achterna. De liepen allemaal door de nooduitgang naar buiten. Waar het zonnetje scheen op de warmere juni dag. “ai, ai kaptein Ludo!” “Ik spreek je morgen kleintje” “ doei ludo!” zei ze en hing op. ze glimlachte, Tom zei het wel eens waar niet maar het was toch wel iets. Hij had ludo’s naam gezegt. Dat was al beter dan niets.

“laat zien!” zei hij toen hij de deur open deed.

Tom, can you say I love you, Ludo?'
'I love you.. what?'
'Ludo, Ludo!'
'But I don't love Ludo, so I can't say it!'
'Please, please!'
'Who's Ludo? Maybe that's an ugly man!'

“Die komt op youtube!” gilde ze. Hij lachte. “best! Maar je hebt het enigzins vor elkaar gekregen om hem mijn naam te laten zeggen en dat zou je doen, dus eigenlijk is het gelukt.” “YES! Gewonnen!” riep het meisje en ze hoestte meteen erna, “te hard geglit?” ze knikte. “ik trakteer je vanavond op macdonalds, zoals beloofd.” Gaf ludo toe. Ze glimlachte, het was haar gelutk tom zijn naam laten zeggen, want die weddenschap was ze aangegaan met hem. Gewoon vor de lol de een moest de ander mee uiteten naar de mac nemen. Nu zij had gewonnen was ze blij, wan t niet dat ze het had kunnen betalen na dat dure concert kaartje en ook nog eens een prijzig shirt gekocht te hebben.

“Twee big mac menu’s, een small cola en een, Nee twee warme choco. En een, nee twee Sunday’s caramel.”

Reageer (1)

  • tomfreakske

    hey heb je die foto van Tom ook zonder dat textje er op?
    & mooi geschrevn tis grappig xD en haha ik heb ook lang bruin har ö x)
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen