Hoofdstuk 11
Geschrokken kijkt Pattie ons aan ‘Ik eeh… dacht dat je eehm…ik bedoelde niet dat…’ stamelt ze onzeker. ‘Pattie dacht dat je het niet aan zou kunnen om hier ehm… een tijdje te blijven.’ Zegt Scooter snel. Justin haalt zijn wenkbrouwen op ‘waarom zou ik dat niet aankunnen?’ ‘Omdat je tour niet zo lang geleden was en je nog niet veel vrije tijd heb gehad met je vrienden en familie.’ Antwoord Scooter. Ik zie dat Justin staat te twijfelen of hij dit moet geloven ‘Maar waarom zou ik hier dan moeten blijven.’ ‘Justin, je hebt een nogal…. Hoe zal ik het zeggen, rare tijd achter de rug met Selena, dus dachten we dat het misschien wel handig zou zijn om hier een beetje tot rust te komen.’ Zegt Pattie met wat meer zelfvertrouwen. Waarschijnlijk is ze blij dat ze een goede smoes heeft… ik vind het nogsteeds raar dat Scooter en Pattie Justin nog niet hebben verteld van dat wij later moeten gaan trouwen. Omdat hij het nog niet weet moet ik ook liegen en dat vind ik dus echt niet leuk! Ik haat mensen die liegen, en nu moet ik het zelf gaan doen! ‘Wat vind jij er van?’ ik schrik op uit mijn gedachten als Justin opeens die vraag aan mij stelt. ‘Huh? Wat?’ ‘Wat vind je ervan dat ik hier een tijdje blijf?’ Justin kijkt nu zelf een beetje onzeker. ‘O ik vind dat wel goed hoor…’ zeg ik nonchalant. Justin kijkt opeens een stuk blijer nadat ik dat zei. Vreemd… Opeens staat Scooter op en loopt naar Justin ‘Kom Bieber dan gaan we terug naar het hotel. Morgen gaan we naar Atlanta om je spullen te pakken zodat je hier 2 maanden kan blijven.’ Justin knikt en loopt mee naar de deur. Als Pattie afscheid heeft genomen van mijn ouders loopt ze nog even naar mij toe ‘Je vind het toch niet heel erg dat Justin hier een tijdje blijft?’ fluistert ze. Ik schud mijn hoofd als antwoord en ze geeft me een knuffel. Als Pattie, Scooter en Justin weg zijn loop ik naar de woonkamer waar mijn ouders nogsteeds zijn. ‘Waarom blijft Justin hier?’ vraag ik geirriteerd. ‘Wij dachten dat het misschien beter was als meneer Bieber je eerst wat beter leert kennen. Dan is de schok wat minder groot.’ Ik frons mijn wenkbrouwen ‘Hoezo ‘’beter leert kennen?’’ ik ken hem toch al?’ ‘Ja liefje, maar wij hebben geen zin in dat hij in protest gaat. Patricia vertelde dat Justin nogal opstandig kan zijn. Maar als jij er nou voor zorgt dat hij verliefd op je word, Krijgen we geen problemen.’ Boos sta ik op ‘WAT?! Ik moet ervoor zorgen dat hij verliefd op mij word zodat jullie geen problemen krijgen?!’ ‘Emily Alexia Georgina McCartney! Je weet dat je niet op zo’n toon praat tegen je moeder! Ga naar je kamer!’ roept mijn vader boos. ‘Tuurlijk joh, rot toch lekker op!’ Ik ren boos naar mijn kamer en plof op mijn bed. Super, nu moet met Justin opgescheept zitten en ervoor zorgen dat Justin verliefd op me word. Hoor je het sarcasme?
Er zijn nog geen reacties.