013. The Moonlight sky
Soundtrack.
Liam POV
Langzaam open ik mijn ogen. De zon schijnt fel in mijn gezicht en ik trek het gordijntje voor de bunk verder dicht. Ik haat het om gewekt te worden door de zon, die is altijd veel te vroeg al op. Ik kijk naar het slapende meisje naast me. Ik heb nog een arm om haar heen geslagen. Haar gezicht is zo vredig en rustgevend als ze slaapt. Ik voel me gelukkig worden als ik alleen al maar naar haar kijk. Ik strijkt voorzichtig een plukje haar uit haar gezicht en bekijk haar volle lippen. Ze zijn perfect om mee te zoenen. Haar ogen zijn nog gesloten, maar ik zou het liefst altijd naar haar ogen willen kijken. Ik wil het niet toegeven, niet aan mezelf, niet aan mijn vrienden en zeker niet aan Alica, maar ik ben verliefd op haar. Het kan gewoon niet anders. Maar ik mag niet verliefd op haar worden. Ik doe haar zoveel pijn met mijn gedrag. Ze zal nooit iets voor mij gaan voelen en dus zal ik mijn eigen hart breken. Ik slaak een klein zuchtje zodat Alica niet van me wakker zal worden. Ik kijk naar haar gezicht. Ze verdient ene lieve jongen, iemand die van haar houdt, die haar steunt in moeilijke tijden. Ik kan die jongen niet zijn en zal die jongen niet worden. Ze mag zich dan wel veilig bij me voelen, maar het kan niet. Ze moet het liegen. Ik ben de jongen die haar hele leven aan het verwoesten is. Ik haat mezelf voor wat ik haar aandoe, maar dit is de enige manier hoe ik haar bij me kan hebben. Ik zou willen dat ze vrijwillig de mijne zou zijn. Dat ze vrijwillig naast me in bed ligt, mijn hand vasthoudt. Ik wil dat ze van me houdt, maar ze zal nooit van me gaan houden. Ik ben haar helemaal niet waard, ik ben niets. Ik aai met het topje van mijn vinger over haar neus naar haar perfect gevormde lippen. We moeten zo opstaan, maar ik wil haar niet wakker maken. Ik wil voor eeuwig naar haar slapende gezicht kijken. Het is zo mooi. Voorzichtig buig ik me over haar heen. Ik kus haar voorhoofd, haar oogleden, haar neus en als laatste haar mond. Ik kijk naar haar, maar ze wordt er niet wakker van. Ik begin opnieuw van voren af aan en blijf dit herhalen totdat ze haar ogen zal openen.
Alica POV
Ik voel allemaal kusjes op mijn gezicht. Langzaam open ik mijn ogen en kijk recht in het lachende gezicht van Liam. Hij glimlacht naar me en kust me opnieuw op mijn mond. ‘Goedemorgen’ fluistert hij dan. Ik glimlach naar hem. ‘Goedemorgen’ zeg ik dan ook. ‘Laten we opstaan’ zegt hij dan. ‘Ik moet nog wakker worden’ zeg ik zwakjes. Liam legt zijn handen op mijn middel en begint me dan te kietelen. ‘Oke ik ben wakker’ roep ik dan. Hij stopt meteen en kijkt me lief aan. Ik snap mezelf gewoon niet meer. Het ene moment haat ik hem uit de diepste en zwartste gronden van mijn hart en het volgende moment maakt hij me hartstikke gelukkig. Ik ben gewoon zo’n verschrikkelijk stom persoon. Ik doe altijd de dingen die ik niet moet doen. Dat bewijs ik nu wel weer. Liam komt de bunk uit en ik volg hem. De rest van de bunks zijn allemaal al leeg. ‘Ga weg, ik moet andere kleding aandoen’ zeg ik dan terwijl ik Liam een duwtje geef in de richting van de uitgang van de ruimte met de bunks. Hij grijpt snel wat kleding mee en loopt dan lachend weg. Ik kleed me snel om en kam mijn haar. Het is een grote klittenboel. Ik doe mijn make-up goed op en bekijk me dan in de spiegel die ik op Zayn zijn bed vond. Ik gooi de spiegel terug als ik klaar ben met mezelf te bewonderen. Ik loop de woonkamer binnen. ‘Honger’ roept Niall en dan rent hij naar buiten. De rest volgt hem meteen. Liam steekt zijn hand naar me uit en ik leg mijn hand in de zijne. Justin kijkt me doordringend aan en vernauwt zijn wenkbrauwen. Hij heeft iets door, dat kan niet anders. We lopen een klein ontbijt zaakje binnen. Ik hoef geen eten, maar Liam bestelt toch eten voor me. Ik kijk hem boos aan omdat hij dat doet. Hij kust me op mijn neus en richt zich dan op het gesprek dat hij met Zayn aan het voeren is. Justin staart me de hele tijd aan. Ik voel me ongemakkelijk door zijn starende blik. ‘Ik ga even naar de wc’ mompel ik en ik loop snel weg. ‘Ik moet ook’ hoor ik Justin zeggen. Ik hoor zijn voetstappen achter me aankomen.
Reageer (9)
Mooi !
1 decennium geledenomg, snel verder
1 decennium geledenecht leuk verhaal (:
Dit verhaal is echt leuk:Y)
1 decennium geledenoeeewh ME LIKEES<33
1 decennium geledensnel verduuuuur(flower)
Ik ben verslaafd aan dit verhaal ;(
1 decennium geleden