Foto bij Aflevering 2

Ik besloot dat ik zin had hier terug mee verder te gaan na een hele lange onderbreking. Willibrord was vermist.
Ik werk wel niet meer met die kleurtjes.
Hopelijk vinden jullie het nog steeds leuk! :D
Veel leesplezier!
Xx

"Welkom bij een nieuwe aflevering van de Dobbybrord-show! Ook vandaag praten Willybrord en ik met beroemde heksen en tovenaars, ontdekken nieuwe dingen en doen we zoveel meer!" begint Dobby terwijl het publiek luid juicht. "Opnieuw maken we gebruik van de geweldige zetel van Fred en George zodat al onze gasten plaats hebben."
Willibrord kwaakt goedkeurend. Hij zit opnieuw in een 2de zetel met Dobbby die weer het woord neemt.

"Vandaag beginnen we met een interview met Severus Sneep!"
Het boe-geroep van een deel mensen negerend loopt Sneep het podium op en gaat in de zetel zitten.
"Professor Sneep, u zit dit jaar opnieuw in de jury van Harry Potter Idols, hoe vindt u dat, meneer?"
Sneep: "Als er goede kandidaten zijn, vind ik het wel leuk, maar jammer genoeg zijn er niet zo veel goede kandidaten. Dit jaar zijn er 3 die mijn stem zouden krijgen: Draco Malfidus, Patty Park en Korzel en Kwast."
"U krijgt veel commentaar op uw kritiek op de andere kandidaten. Wat vindt u daarvan, meneer?" is Dobby's volgende vraag.
Sneep denkt even na. "Ik vind dat ik het recht heb om mijn mening te uiten."
Dobby knikt. "Bent u al eens op date geweest?"
Sneep wordt wat rood. "Wat is dat voor een vraag?"
"Een goede vraag, meneer." Het publiek lacht.
Sneep schudt zijn hoofd. "Daar ga ik niet op antwoorden."

Dobby zucht. "Dan gaan we over naar de volgende gast. Madame Plijster!"
Ze gaat naast Sneep in de zetel zitten en glimlacht vriendelijk.
Dobby valt meteen met de deur in huis. "Hallo, waarom werkt u op Zweinstein en niet in het St. Hollisto?"
"Ik werk liever met leerlingen dan met volwassenen en op Zweinstein is er een heel gezellige sfeer." antwoord Madame Plijster.
Dobby knikt. "Bent u ooit op date geweest met een leraar van Zweinstein?"
Madam Plijster bloost licht terwijl ze knikt. De zaal begint te joelen.
Dobby spreekt dan ook de vraag uit die op ieders lippen rust: "Met wie?"
"Dat is geheim." zegt Madame Plijster snel waarop de zaal luid begint te protesteren.

Als Dobby het publiek stil gekregen heeft, is het tijd voor het Willibrord-spel. Willibrord zit al enthousiast op en neer te springen.
"De spelregels zijn nog steeds dezelfde." legt Dobby uit. "Willibrord kwaakt een liedje en de gasten moeten raden welk dat is."
Willibrord begint te kwaken. Het is het nummer 'Set fire to the rain' van Adele. Madame Plijster raadt het waardoor Willibrord zo enthousiast begint te springen dat hij het publiek in vliegt. Dobby kijkt hem na. "Die zijn we even kwijt."

Kasper Krauwel loopt het podium op voor het volgende onderdeel van de show: 'It's fototime'.
De foto's die Kasper deze keer laat zien zijn deze:


Harry Potter: ministerie edition.


SuperSneep


Chillen bij Scheurbek.

Een applaus weerklinkt als Kasper bij de rest in de vergrotende zetel gaat zitten.
"Nu is het tijd voor 'voorstelling van fabeldieren' door meneer Hagrid!" piept Dobby.
Hagrid loopt het podium op met een soort diertje vast dat lijkt op een hondje. Alleen is het beestje pluiziger en lilapaars.
"Dit is de Laliper. De Laliper mot goed verzorgd worden met elke dag 26 zonnebloempitjes en 13 wortelblokjes. Zijn hobby's zijn met boomtrullen spelen, voor het haardvuur liggen en mensen met magische krachten aflikken." legt Hagrid uit, maar hij heeft het beestje niet goed vast, want het springt los en begint Sneep in zijn gezicht te lekken. Sneep duwt de Laliper walgend weg en Hagrid pakt hem snel terug om er vervolgens mee op de zetel te gaan zitten.

Tot slot is het tijd voor de uitvinding van Fred en George. Ze komen het podium op en blijven in het midden ervan rechtstaan.
"Na die zichzelf vergrotende zetel van vorige keer, wat is deze keer jullie uitvinding, meneer en meneer?" vraagt Dobby.
Voordat de tweeling kan antwoorden springt Willibrord uit het publiek terug het podium op en springt hij nijdig terug bij Dobby in de zetel.
"wel", begint Fred. "Onze nieuwste uitvinding is die zetel."
Hij wijst naar de zetel waar Dobby en Willibrord op zitten.
Dobby kijkt verrast. "Wat doet hij dan?"
George grijnst. "Dit." Hij raakt de zetel op een bepaalde plaats aan en Dobby en Willibrord worden er af gekatapulteerd.
Gillend -en kwakend- vliegen ze door de lucht.
"Dit was de Dobbybrord-show voor vandaag." begint Fred.
"Bedankt voor het kijken en tot een volgende keer!" eindigt George.

-Ik meld niet, dus als je wilt, neem een abo ;)-
-Reacties en kudo's zijn altijd welkom ;)-

Reageer (5)

  • D3M1

    geniaal

    1 decennium geleden
  • Oblivisci

    Snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • xoEbruHoran

    Diit iis zo amazaynnn <3
    SNEL VERDERR <3

    1 decennium geleden
  • katl1

    dit is zó leuk bedacht!
    Snel verder!!!
    ABO

    1 decennium geleden
  • Spekkie

    SUPERSNAPE! Haha xD
    Nu wete ik het zeker, Snape is magisch, EN een boomtrol xD
    *verkracht de kudo-knop* xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen