Hier is Justin nog maar in begin beroemd, met zijn liedje one time.

Malu Amadou ' Day two.
'Ze heeft de beurs nodig lieverd.' hoorde ik mijn moeder tegen mijn vader zeggen. 'Toch ben ik er nog steeds niet mee eens Julia!' zei hij en ik zag dat hij een slok van zijn tas koffie nam. Ik liep zuchtend de woonkamer binnen. 'Waarom kan ze nou gewoon niet de zelfde richting op de zelfde school houden?' fluisterde hij tegen me moeder. 'Omdat ze graag wil acteren john!, jij bent degene die vroeger altijd zei, voor wat je later wilt worden moet je altijd vechten. En dat doet ze nu ook maar jij houd haar tegen!' zei mijn moeder en ze schuifde haar tijdsschrift aan de kant. 'Ik geef haar die beurs punt.' en met die woorden stond mijn moeder op en liep naar de keuken. Ik keek even mijn vader aan maar nam dan de afstandbediening. 'Malu, ik en je moeder gaan vandaag naar je tante, dus kan jij dan op je broertje passen?' zei hij en ik knikte maar wat en keek nog steeds naar de televise. 'Tuurlijk, maar als hij lastig word steek ik hem gewoon in zijn kamer.' zei ik en ik zapte naar tmf. Ik hoorde mijn vader zuchten en ik hoorde aan zijn stoel die over de vloer schuurden dat hij op stond. Rihanna met wat's my name was op tmf dus ik zetten de tv wat harder tot dat me vader schreeuwden dat ik het stiller moest zetten. 'Ik heb geen zin!' riep ik terug en zong zachtjes mee. Ik zag dat me vader tegen me moeder aan het schreeuwen was dus ik zetten de tv wat zachter om mee teluisteren. 'Zieje nou? door nog maar op een gewone middelbare school tezitten is ze al brutaal geworden, wat moet het wel niet zijn bij die beurs?' ik zuchten en deed de tv uit en liep op mijn teenslippers naar boven.


Justin bieber.
'Ryan hou je kop ik ben geen stalker.' mompelde ik en ik reed voor bij ryan. 'Dat ben je wel want elke dag om half 8 zit je op het parkje en kijk je hoe dat meisje met der hond wandelt.' ik keek ryan aan en ik zag hem grijnsen 'Moet ik ook is doen.' zei hij en hij fietste naast me. 'Ryan, zij is niet zomaar een meisje.' 'nee ze is een jongen.' ik keek hem dom aan. 'Ze is niet zoals die andere meisjes -' 'dat zeg je altijd.' 'Ryan laat me nou eens uit praten man!' zei ik en ik draaide met mijn ogen. 'Ze geeft mij een speciaal gevoel, alsof ik niet beroemd ben, alsof ik gewoon een jongen ben die verliefd is, maar ik voel daar nog iets bij, iets heel speciaal, maar dat gevoel kan ik niet zomaar beschrijven.' zei ik en ik reed voorbij een huis waar de muziek luid stond. Ik grinnikten en fietse samen met ryan verder.

Reageer (1)

  • Bape

    Snel verder <33
    Love it

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen