Chapter 18
sorry dat ik niet zoveel schrijf
enjoy
Jenna pov
Wow dat was apart nog steeds zijn we elkaar aan het aanstaren maar het was zo moeilijk om weg te kijken maar toch na een eindje konden we eindelijk onze blikken losrukken en onze handen terugtrekken ik was even uit het veld geslagen van wat er juist gebeurt is ik moest even nadenken ik stond rustig op en liep langzaam achteruit weg van embry en zei hem “ ik moet even nadenken” embrys blik veranderde van verward naar teleurgesteld maar ik moest dit even op een rijtje zetten ik gaf hem een zwakke glimlach en liep verder hij glimlachte ook even maar zijn ogen deden niet mee
Toen ik een einde verder was en dichter naar de groep toe liep zag ik de jongens en meiden me hoopvol aankijken maar dat had ik niet nodig < wat was dat het was onmenselijk > ik keek jake eventjes aan en zag dat hij mijn gedachten gehoord had en ik liep naar het bos eventjes mijn hoofd leegmaken ik ging niet te diep in het bos je weet maar nooit en ging op een omgevallen boomstam zitten maar ik dacht na maar kreeg mijn gedachten niet op een rijtje ik hoorde wat geritsel en draaide me naar het geluid. Ik zag jake uit de bosjes komen en zuchtte opgelucht. “ hey zus wat is er ?”. “ ik weet niet wat er net gebeurde het was zo onmenselijk ik kan het niet bevatten”.” toch zal je het moeten aanvaarden zusje”.” het voelde ook zo goed ik voelde me zo gelukkig maar ik weet niet wat ik er mee moet jake , wat moet ik doen.”.” ik weet dat het afgezaagd klinkt maar volg je hart dan kom je op de goede weg”.” ik denk dat ik er eerst eens over moet slapen dan zien we wel”.” doet dat maar zus maar je weet dat je altijd bij mij terecht kunt hé”.” natuurlijk broertje” lachte ik en jake keek me gespeeld boos aan. “ wat zei je daar kleine.” haha niks niks”.” ben je daar zeker van en hij kwam dreigen op me af. “ oké oké BROER nu goed”.” nee nog niet je verdiend straf omdat je mij beledigde”.” oh en moet ik nu bang zijn”.” dat zou ik maar zijn ja als ik jou was”. ik stond rustig op en slaap al een beetje naar achter. Ik zette me schrap en rende op volle vaart terug naar de anderen met jake op mijn hielen. “ kom hier jij kleine gemenerd”.” nooit broertje”. lachend liepen ik het strand op en verstopte me achter Paul die stil bleef staan. Gelukkig. Ik hoorde jake vragen waar ik was. Ik hoorde jared zijn keel schrapen.” wat bedoel je jake” en jake begon zijn uitleg over onze conversatie. Ik sloop achter Paul vandaan want jake was al gaan zitten op een boomstam met zijn rug naar me toe. Zo voorzichtig mogelijk sloop ik naar hem toe, toen ik achter hem stond sprong ik hem op zijn rug. “ hey broertje do you mised me”. “ oh jij kleine etterbak waar was je”.” achter Paul heel goeie verstopplaats.”.” hey guys en bedankt he ik dacht dat jullie mijn kant stonden”.” ja jakey van je vrienden moet je het hebben he”. ik ging van zijn rug af en keek rond maar embry was verdwenen. “ jake ik wil naar huis ga je mee waan ik weet de weg niet”. ja is goed kom dan”. ik zei gedag aan iedereen en gaf hen een knuffel Billy en de stamoudsten waren al naar huis. Ik gaf paul als laatste nog een knuffel en hij zei nog tegen me. “ hey jenn wees niet te streng voor embryo hij heeft een lastige tijd achter de rug”.” weet ik Paul maar ik kan het nog niet plaatsen ik moet het zelf even allemaal laten bezinken wat er de laatste tijd gebeurt”.” oké maar beloof me dat je eens met hem praat op dit te zeggen”.” is goed paulie ik zal moergen met hem praten wil je hem dat doorgeven”? “ dat is goed meisje dat zal ik zeker doen welterusten”.” jij ook paul bye”. en samen me jake liep ik weer het bos in ik begon moe te worden en dat merkte jake ook blijkbaar. “ hey zus moet ik je dragen je lijkt nogal moe “.” als dat kan ja mijn voeten doen pijn”.” komt in orde kom paar op mijn rug”.” en et deze woorden kroop ik op zijn rug en liepen we in stilte verder het was geen onaagename stilte het was rustgevend hoe je de krekels hoorde en de nachtdieren het was dan ook al 11u 30 na een tijdje kwamen we weer op ons terrein waar het rode huisje stond jake liet me op de veranda van zijn rug glijden en zo liepen we naar binnen de lichten waren uit dus Billy zat al zin zijn bed. Jake toond eme in stilte waar mihjn kamer was. “ Jake mag ik vanacht bij jou slapen ik voel me een beejte eenzaam”.” maar antuurlijk zusje kleed je eerst om in d ebadkamer en kom dan maar bij mij liggen goed.” dankje broer”. ik liep de badkamer in met mijn tas en deed heel het ritueeltje toen ik klaar was en mijn pyjama aan had liep ik met mijn tas naar jake zijn kamer. Ik zag hem al in zijn bed liggen met het nachtlampje aan. Hij deed het deken een beetje open zodat ik erbij kan liggen, ik legde me onder de dekens en hij deed het lampje uit. Slaapwel broertje ik hou van je”. mompelde ik nog tegen hem en ging dicht tegen hem aan liggen. “ slaapwel zusje ik hou ook van jou zielsveel”. en hij plantte nog een kus op mijn voorhoofd en ik viel in een diepe slaap.
reacties & kudo's
Reageer (6)
GEWELDIG <3
1 decennium geledenvlug verder !!
Xx
ben ik juist heel aandachtig aan lezen zijn de hoofdstukjes op, niet leuk:(
1 decennium geledensnel verder(baby)
echt cute!
1 decennium geledenLove your story, sorry voor zo lang geen reactie te zetten maar ik was op vakantie en had wat dingen met familie enzo, dus sorry!
Love ya
heye
1 decennium geledenje hebt er een abo bij!!
en nu snel verder!!
hi is echt goed(Y)
1 decennium geledenik wou al eerder een reactie plaatsen maar dat is niet echt gelukt
zondag moest ik shoppen met mijn zus voor mijn vervroegde verjaardag
maandag omdat ik met klaar moet maken voor mijn verjaardag die 19 dagen eerder werdt gevierd(yeah)