Foto bij Janice~The Next Morning

^Andy^

Na eindelijk een beetje geslapen te hebben vanacht, sta ik slaperig op.
Het is pas half 7 maar ik kan niet meer slapen, snel kleed ik me om.
Als ik mijn kleren aan heb loop ik stil de trap af, en er zit nog niemand in de kamer.
Ik plof neer op de bank en pak het lijstje van de tafel en begin het door te lezen.
Ik hoor dat iemand naar beneden komt, en trek snel mijn jas aan en loop naar buiten voor een fiets.
Als ik er eentje heb fiets ik de stad in, die heel dichtbij ligt.

In de stad zoek ik de eerste en beste supermarkt en zet mijn fiets op slot tegen het hek.
Langzaam loop ik naar binnen en begin bij de zuivel-afdeling, en pak melk en kaas.
Als ik naar de afdeling Schoolkoek ga, kom ik erachter dat datgene wat ik nodig heb wel heel hoog staat, ik probeer het een aantal keer te pakken maar het lukt niet, 'moet ik je even helpen?' hoor ik een jongen achter me zeggen, ik draai me om en zie een jongen met half-lang zwart haar die me aankijkt. Ik lach even en zeg blozend 'als je wilt' De jongen pakt de doos koek die ik nodig heb en geeft het aan me.

Als we allebei klaar zijn en hebben afgerekend, lopen we samen naar buiten, 'Andy Biersack' zegt hij terwijl hij zijn hand uitsteekt, 'Janice' zeg ik lachend, 'achternaam?' zegt andy droog, even bloos ik en zeg snel 'Bieber'
Hij kijkt me met opgetrokken wenkbrauw aan 'familie van die zanger?' 'nee getrouwt nou goed?' zeg ik lachend, en Adny schiet ook in de lach.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen