Foto bij *3* Renesmee Cullen

geschreven door BelieveInIt

Ik en Lisanne bleven de rest van de les met elkaar praten. De bel ging en dat betekende dat deze les was afgelopen. Ik stond op. "Lisanne mag ik jou rooster eens zien" vroeg ik. Lisanne pakte haar rooster en gaf het aan mij. "Heey, we hebben hetzelfde rooster. zit je de rest van de lessen wel naast iemand of niet" vroeg ik weer. "ehm nee ik zit altijd alleen". Ik zag dat ze het daar moeilijk mee had. "nou dan ga ik gewoon elke les naast jouw zitten. Ik vind je namelijk heel aardig". Lisanne keek meteen een stuk blijer. De rest van de ochtend zaten we elke les naast elkaar.

Het was nu pauze. We liepen al pratend de aula in. Ik zag Jake al zitten. "Kom je bij mij zitten of niet" vroeg ik aan lisanne. "Ja ik kom wel bij jouw zitten" zei Lisanne. Ze leek heel blij dat ze met mij kon zitten. Ze had niet door dat ik naar Jake liep. Ik stond stil voor zijn tafel. "Hey Jake, dit is Lisanne. zij komt ook bij ons zitten" zei ik tegen Jake. Lisanne keek naar mij. "Is hij je vriendje" vroeg ze aan mij. "Nee joh, hij is mijn beste vriend meer niet" antwoorde ik. Ik ging aan de tafel zitten. Lisanne aarzelde even, maar ging toen toch zitten. Ik begon weer met Lisanne te praten. Jake praatte ook mee. Uiteindelijk kwam het onderwerp op familie. "Ok ik heb net van alles over mijn broers en zussen gezegd dus nu moet jij daar iets over vertellen" zei ik. "Ok. Ik heb een tweeling broer maar die zit hier niet op school. Hij zit op een andere school omdat mijn moeder dat wou. zij zei dat we anders alleen maar als broer en zus zouden worden gezien en niet als twee mensen die toevallig familie zijn".
"Ik snap dat wel. Ik zou dat ook stom vinden" zei ik. De bel ging. "Doei Jake ik zie je straks wel weer" zei ik. Ik gaf hem nog snel een knuffel en ging toen naar de les. De rest van de dag was niet zo veel aan. De laatste bel was net gegaan. We liepen naar de parkeerplaats. Ik zag mijn ouders al staan. Ik zei Lisanne gedag en ging toen naar mijn ouders. "Heey Renesmee hoe was je dag" vroeg mijn moeder. "Ik heb al een vriendin dus het ging goed". Mijn moeder glimlachte. "Mooi zo. Zolang je ons geheim maar niet veteld is het goed. Heb jij Jake trouwens al gezien" zei mijn vader. "Ehm nee, maar hij zal zo wel komen". Precies op dat moment kwam Jake eraan. We stapte allemaal in de auto. We waren al snel weer thuis. Ik ging naar boven om te gaan tekenen. We gingen morgen pas jagen dus ik bleef de rest van de dag in mijn kamer. Rond een uur of 11 's avonds viel ik in slaap.

_________________________________________

Tips, Kudo's, Reacties?(A)

Reageer (3)

  • HangingTree

    ABO(H)

    1 decennium geleden
  • Phlegethon

    Tips. snel verder gaan.
    Kudo's. Waarom kun je er maar 1 geven
    Reactie. Perry!!!

    1 decennium geleden
  • Antigone

    Ga je snel verder? *puppyeyes*

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen