New School- 3
Rosemary McWhite
De eerste schooldag na papa's beslissing zat ik gelijk op Forks High. Ik had het Jasper verteld en hij was er zo blij mee dat hij me diezelfde avond nog mee uit eten nam. En onder het eten door bleef hij maar zegggen hoe blij ermee was en dat alles weer zoals vroeger zou worden.
Nu sloeg ik de klapdeur van mijn oude en tegelijk nieuwe school open. Ik liep in de richting van het secretariaat en zag daar Alma zitten. Alma was een lieve, jonge vrouw die van iedere leerling de naam kende. 'Jeetje Rosemary, dat is al weer een tijdje geleden. Ging het niet zo goed op je nieuwe school?' vroeg ze vrolijk maar duidelijk met medelijden. Ik schudde mijn hoofd met een trieste blik. 'dat spijt me voor je, maar je gaat het hier vast leuk krijgen. Net als vroeger. Gaat het nog goed tussen je ouders?' Ik knikte, wat vrolijker dit keer. 'Mooi zo,' antwoordde ze met een hartelijke glimlach. Ze gaf me de spullen die ik nodig had en mijn aandacht ging gelijk uit naar mijn rooster. Ik zou vandaag beginnen met Natuurkunde, een vak dat me altijd redelijk had gelegen. Het was nog vroeg dus ik kon er nog voor kiezen om naar de aula te gaan, maar toen ik eraan dacht dat ik dan aan iedereen uit zou moeten leggen waarom ik weer terug was, besloot ik toch om alvast naar het lokaal te lopen. Onderweg bladerde ik even door de spullen die ik had meegekregen. Ik realiseerde me dat er geen routekaart bij zat en daar grinnikte ik even om, Alma wist, net als ik, dat ik ieder hoekje van deze school kende. In mijn vrije uren vond ik het leuk om nieuwe ruimtes in de school te ontdekken of om lokalen waar ik geen les meer in had te bekijken.
Tussen alle spullen vond ik wel kleine briefjes die de leraren moesten controleren en ondertekenen.
Toen ik bij het natuurkunde lokaal kwam, zag ik dat Rosalie er al stond. Ik glimlachte naar haar en omhelsde haar even. Ze glimlachte ook naar mij, ze vond het fijn voor me dat ik hier weer terug was.
Hoi lezers, ik en een vriendin hebben een nieuw verhaal geschreven. (Niet die die op de vorige pagina staat, weer een andere. Het spijt me als jullie vinden dat ik dit verhaal verwaarloos maar ik doe mijn best om hier zoveel mogelijk aan te blijven schrijven.) Hier is de link:
http://www.quizlet.nl/stories/58370/miracle-or-magical-ft-george-weasley/
Reageer (1)
love it
1 decennium geledensnel weer verder
ben beniuewd hoe seth hierop gaat reageren