Malu Amadou ' Day one.

Half 8, sloeg de klok. Ik nam de honden lijband van de kast en mijn hond rende als een gek naar mij toe. Ik glimlachte en wreef over haar hoofd. 'Flayed zit.' zei ik en ik zag dat ze ging zitten. 'Braaf meisje.' ik deed de lijband om en Flayed liep blij naar de voordeur. Ik openden die en roepte nog vlug gedag naar me ouders. Ik trok mijn kap op mijn hoofd omdat het aan regenen was. Met grote stappen liep ik naar het park. Toen ik in het park aan kwam snoof ik rustig de geur in. regen, aarde en bloemengeur. iloveit. Ik maakte Flayed los en ze holde zo snel mogelijk naar een boom. Met een glimlach volgde ik het padje. Ik zag dat Flayed met een stok naar me toe kwam. Ik haalde de stok uit haar mond en gooide die ver weg. Flayed draaide zich om en rende achter de stok aan. Ik liep door tot dat ik de jongen van gisteren, en eergisteren, en de dag er voor, en dan de dag daar voor op de zelfde plaats weer zag zitten. Hij had een pet op en die was altijd heel wat naar voren getrokken. Ik zag dat hij me aan keek en ik glimlachte naar hem, maar hij glimlachte niet terug. Toen ik Flayed hoorde blaffen, liep ik door. Daar zag ik haar in de natte bladeren rollen. Lachend liep ik op haar af en wreef over haar hoofd. 'Dat vind je weer is leuk he meid.' zei ik en ik deed haar lijband weer om, en stapte het park uit.


Justin bieber.
5 voor half 8. Fack, snel liep ik naar buiten waar ik mijn fiets nam en er op sprong en dan als een speer naar het park fietste. Als ze voor me is, is heel me dag verpest, want ik wil haar zien. Als ik aan het park ben gooit ik vlug mijn fiets in de bosjes en gaat op het bankje zitten waar ik elke dag om half 8 zit. Ik keek naar de ingang en daar kwam ze aan. Het mooiste meisje van heel atlanta. Haar haren waren vandaag op een dot gestoken ze had der kap op gezegt omdat het stilletjes regenden. Ze buigde voor over en maakte haar hond los. Flayed rende naar een boom toe en deed haar behoefte daar tegen. Ik kenden de hond haar naam maar het meisje haar naam niet. Maar die zal ik wel is teweten komen. Ze kwam dichter bij en staarde me aan. Wat had ze prachtige ogen. Ze glimlachte naar me en daar was ik in dromenland. Haar glimlach was zo perfect, nee zij is gewoon perfect. Pas toen ik door had dat ze al weg was glimlachte ik terug. Ik stond langzaam op en stapte rustig naar me fiets. Morgen op het zelfde tijdstip hier.

Reageer (3)

  • Hopjesvla

    Het is btw liep en niet loopte x:
    Verder is het leuk :3
    +abo

    1 decennium geleden
  • Bape

    Is echt leuk snel verder <33

    1 decennium geleden
  • IMettieBiebz

    Snel verder pleas <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen